Fast jag känner ju inte samma sak inför Mr Dacry, dvs, skulle det sakna KÄNSLAN som ändå ger de trevande målarförsöken lite hjärta.Annars kan du måla ett porträtt av Mr Darcy till mig som jag kan hänga typ nånstans vid sovloftet Bara ett förslag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag känner ju inte samma sak inför Mr Dacry, dvs, skulle det sakna KÄNSLAN som ändå ger de trevande målarförsöken lite hjärta.Annars kan du måla ett porträtt av Mr Darcy till mig som jag kan hänga typ nånstans vid sovloftet Bara ett förslag!
Fast jag känner ju inte samma sak inför Mr Dacry, dvs, skulle det sakna KÄNSLAN som ändå ger de trevande målarförsöken lite hjärta.
Åh snälla du måste!!Inte helt otippat så kom jag av mig i mina målarförsök, inte samma inspiration. Fick lust med något förut, men... jag behöver input, det vore lite VÄL att försöka rita biträdande statsepidemiolog Anders Wallensten va?
Måla av henne i den posen med det där suget i blicken. Kan bli grymt.Ok nu ställde min kompis upp för att plåta!
Obs att tavlorna är lite märkligt vinklade så motiven ser lite skeva ut. Den gula är ju inte klar heller ännu.
Visa bifogad fil 48864
Jag hade behövt gå en kurs i att måla händer. Så svårt att göra ”detaljer” typ naglar utan att det är just detaljer. Egentligen kan ju tex en nagel vara bara ETT penseldrag. Men då måste just det penseldraget sitta på rätt plats liksom...
Precis innan jag läste detta, så tänkte jag just att du är bra på att måla händer (också!) trots att de inte var färdiga på tjejen med gula klänningen. Svåra vinklar att joxa ihop så proportionerna blir rätt men du gör det kalasbra ju!
Den här tycker jag är klart finast hittills ❤
Den här tycker jag är klart finast hittills ❤
Är det en sångsvansunge?
Jag vet inte om du skämtade men den fula ankungen var ju en svanungeDet är ”den fula ankungen”!
Jag vet inte om du skämtade men den fula ankungen var ju en svanunge
Det är jag som inte hänger med i svängarna, men det skall alltså vara "den fula ankungen" aka svanunge eller är jag helt borta nu?Yes I know! Sorry är sämst på att skoja till det i skrift
Det är jag som inte hänger med i svängarna, men det skall alltså vara "den fula ankungen" aka svanunge eller är jag helt borta nu?
Ok nu ställde min kompis upp för att plåta!
Obs att tavlorna är lite märkligt vinklade så motiven ser lite skeva ut. Den gula är ju inte klar heller ännu.
Visa bifogad fil 48864
Det är korrekt! Men hen ser ut som ngn slags fusion mellan anka typ haha.
Nu har jag korrigerat lite och försökt få till den klassiska ”tomma galna Törnis-blicken”.
Visa bifogad fil 48754