Ok nu ställde min kompis upp för att plåta!
Obs att tavlorna är lite märkligt vinklade så motiven ser lite skeva ut. Den gula är ju inte klar heller ännu.
Visa bifogad fil 48864
Nämen alltså HELT OTROLIGT!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok nu ställde min kompis upp för att plåta!
Obs att tavlorna är lite märkligt vinklade så motiven ser lite skeva ut. Den gula är ju inte klar heller ännu.
Visa bifogad fil 48864
Fast om publiken är med - då gör man rätt. Skulle tanken bli "fula ankungen" om den var (ännu) mer realistisk?Det är korrekt! Men hen ser ut som ngn slags fusion mellan anka typ haha.
Fast om publiken är med - då gör man rätt. Skulle tanken bli "fula ankungen" om den var (ännu) mer realistisk?
Åh vad häftigt! Såg originalbilden i bildtråden igår och älskar konceptet! @TontoPrecis lagt första lagret bakgrund till ett nytt projekt efter inspo från @Tonto
Det är ju oerhört lockande att börja måla på själva motivet men försöker intala mig att det måste få torka typ ett dygn nu ....
Visa bifogad fil 49266
Nu blir jag nyfiken. *går å letar reda på tråden*Åh vad häftigt! Såg originalbilden i bildtråden igår och älskar konceptet! @Tonto
Vill bara meddela att ”trapphus-vernissagen” ikväll röstades igenom med ett rungande och enhälligt JA av samtliga i husets styrelse!
Vill bara meddela att ”trapphus-vernissagen” ikväll röstades igenom med ett rungande och enhälligt JA av samtliga i husets styrelse!
Måste definitivt bjuda in mig själv.
Hur fasiken hinner du? Och hur kommer du på allt?
Du är ju helt fenomenal. Det ena efter det andra konstverket bara ploppar upp. Och alla så otroligt fina också. Jag finner inte ord faktiskt men låt oss säga att jag är sjukt imponerad.
Du är ju bara så helskön.Men tack!
Personalen på konstnärshandeln har faktiskt haft samma fråga. De har alltid tittat lite förundrat på mig när jag knatar in typ var tredje dag eller likn. Nu senast när jag kom in och köpte färg och duk sa kvinnan i kassan "... förlåt men du verkar vara väldigt produktiv, eller vad gör du med alla dukar, rollar du dom"?
Jag skulle gissa att jag målar typ 15-20 timmar i veckan
Sen så är ju allt jag gör STORT men det är rent krasst rätt mycket "täcka ytor" speciellt i början så det ser kanske ut att gå snabbt pga det. också.
Men tack!
Personalen på konstnärshandeln har faktiskt haft samma fråga. De har alltid tittat lite förundrat på mig när jag knatar in typ var tredje dag eller likn. Nu senast när jag kom in och köpte färg och duk sa kvinnan i kassan "... förlåt men du verkar vara väldigt produktiv, eller vad gör du med alla dukar, rollar du dom"?
Jag skulle gissa att jag målar typ 15-20 timmar i veckan
Sen så är ju allt jag gör STORT men det är rent krasst rätt mycket "täcka ytor" speciellt i början så det ser kanske ut att gå snabbt pga det. också.