Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du inspirerad av Arnold? dina teckning påminner en del om hans. Du ritar jättebra!
Det vet jag inte ens vem det är... Tack!Är du inspirerad av Arnold? dina teckning påminner en del om hans. Du ritar jättebra!
Det DÄR var nåt utöver det vanliga, du är skitduktig!Det vet jag inte ens vem det är... Tack!
Min med. Tycker den utstrålar så mycket kärlek och harmoniååå! En av mina favoriter, den där!
För det första, @blizz ursnygga alster
Nu en lite mer allmän fråga. Jag önskar verkligen att jag kunde rita/måla saker direkt ur huvudet, men jag får nog ta skeden i vacker hand och inse att jag är en sådan som behöver någon typ av referensbild, som utgångspunkt iallafall....
men var hittar man bra sådana om man inte vill använda sig av nätet? Tidningar..? Böcker..?
Jag gillar att ha det till pappers så att säga, så att jag kan vända och vrida och "zooma in" och ändå ha överblick...(och har ingen printer heller)
Eller är jag tvungen att stiga in i den digitala världen trots allt?
Är det helt uteslutet att använda verkligheten? Att teckna det du ser framför dig, människor, rum, natur, vad det nu kan vara.För det första, @blizz ursnygga alster
Nu en lite mer allmän fråga. Jag önskar verkligen att jag kunde rita/måla saker direkt ur huvudet, men jag får nog ta skeden i vacker hand och inse att jag är en sådan som behöver någon typ av referensbild, som utgångspunkt iallafall....
men var hittar man bra sådana om man inte vill använda sig av nätet? Tidningar..? Böcker..?
Jag gillar att ha det till pappers så att säga, så att jag kan vända och vrida och "zooma in" och ändå ha överblick...(och har ingen printer heller)
Eller är jag tvungen att stiga in i den digitala världen trots allt?
Verkligheten är lite fel ord, det som finns i tidningar och på nätet är också verkligt, men det kanske går fram vad jag menar.Är det helt uteslutet att använda verkligheten? Att teckna det du ser framför dig, människor, rum, natur, vad det nu kan vara.
Tack!
Hmm, beror ju lite på vad för motiv du söker såklart, men för tex människor/porträtt så kanske modetidningar kan vara något?
Är det helt uteslutet att använda verkligheten? Att teckna det du ser framför dig, människor, rum, natur, vad det nu kan vara.