Sv: Tråden för oss ridskoleryttare! (2)
Men herregud! Sådär kan man ju inte hålla på! Om hon håller på sådär, och det är ju tidligen inte första gången, så tycker jag ridläraren ska prata med henne på en gång. Hur gammal är hon? Kanske de borde prata med föräldrarna också, sen kan de kasta ut skitungen. Eller låt henne rida med tanterna.
Om hon är sådär elak mot människor vem vet hur elak hon är mot hästen..
Jag ska byta ridgrupp troligtvis. Ska testa en ny ikväll, men det är en seniorgrupp med massa tanter bara.. Men det är iaf bättre än den som jag går i nu. Det är en tjej som är riktigt elak i den och hon är så extremt grov i munnen. Jag råkade rida i vägen för henne förra veckan och då vart hon så jävla arg på mig, hon vrålade att jag var helt jävla dum i huvudet, fucking CP-barn, jävla hora, idiot om och om ingen. Bara för att jag råkade skritta vägen för henne på volten när hon galopperade.... Hon har sagt såna saker förut, men då har jag försökt att inte bry mig. Men efter förra veckan så känner jag att jag inte ens ville komma dit och rida igår. Och det är sällan jag brukar kalla personer elaka, men hon är verkligen elak.
Blir bara så ledsen
Men herregud! Sådär kan man ju inte hålla på! Om hon håller på sådär, och det är ju tidligen inte första gången, så tycker jag ridläraren ska prata med henne på en gång. Hur gammal är hon? Kanske de borde prata med föräldrarna också, sen kan de kasta ut skitungen. Eller låt henne rida med tanterna.
Om hon är sådär elak mot människor vem vet hur elak hon är mot hästen..