Sv: Tråden för oss med unghästar födda 2010 =)
Norna: Jag och dottern tänkte ta en tjejdag och åka dit, har ju inte vart på ett enda westernevent tidigare och uppsala ligger överkomligt långt bort så vi tänkte passa på
Ja det är kul att se att hon börjar se mer och mer ut som en häst! Betet är helt okej faktiskt, men det går åt foooort. Har fått byta hagar ganska ofta, det betet som brukar räcka är redan slut men jag fick inhysa henne och shettisarna hos min syster som har massa bete så hon går i en flock om nio hästar just nu
Ser jättemysigt ut!
För övrigt så tycker jag, som ääälskar långa manar, att Alice blev jättefin i sin korta! Det passar henne
Jag har också läst och reagerat på 12
rnas tråd (skrev till IronWill om det), det är ganska sjukt hur vuxna människor kan hålla på :S
Jag tycker ingen här är åsidosatt, skulle man oooooa och aaaaaa om alla bilder som läggs in så skulle samtliga trådar på Buke snart inte innehålla annat. Dessutom skulle ju kommentarerna snart inte betyda nånting om det blir ett tvång på dem.
Äh, jag tycker att vi är ett kanongäng här inne iaf och om någon "utifrån" vill skriva här och/eller kommentera bilder så är ju det bara kul. Även om det inte är just Chinook någon kommenterar så gläds ju jag åt den som får höra härliga saker om sin häst
Som alla fina bilder på Alice som din vän tog, jag har full förståelse om varenda en på Buke skulle vilja kommentera dem för hon är en riktig sötnos
Eva: Det är
http://sandbywestern.se/ som har Quarterhästens dag
Jag kan absolut åka till dig när det blir dags om det blir lättast så för dig!
Förresten tycker jag det är dags för både dig och Bew att bildbomba lite mer
Jag tycker det är jättekul att se alla bilder på allas fina pållar!
Det vore jättekul om någon av er ska till Sandby på lördag, hojta gärna till isåfall så kan vi spana och se om vi ser varandra!
Bew: Om det har vart mycket så förstår jag att du blivit lite så, om det värsta hela tiden tenderar att hända så är det ju till slut just det värsta man förväntar sig! Jag läste att USA har värsta torkan på flera år just nu, hur är det hos dig?
Och tar du dig till Sverige får du absolut säga till här så får vi försöka dra ihop nåt, se vad varandra är för ena!