Sv: Tråden för oss med unghästar födda 2010 =)
Absolut, vi har alla saker som vi inte gillar. Jag är verkligen glad över de fina bilder som du lagt upp hitills. Otroligt vackert kort på hennes öga. Du verkar ha ett öga (
) för bra vinklar och rätt tillfälle att knäppa kortet. Själv skulle jag behöva lite putt i att sluta tänka så negativt. Såg Ponnyakuten ikväll och såg hur en deltagare fick en mentalcoachning. Hmm.. Kanske någonting som man ska önska sig i födelsedagspresent??
Väldigt fint kort. Hon har verkligen isblå ögon. Nästan så att man själv blir avis på den färgen >.<
Peppar inför flera kort från dig i framtiden!
btw, är det en såndär grimma på kortet där man kan beställa egen text på nosgrimman?
Jag passar på nu på helgerna att ta en dag och verkligen göra någonting ihop. Eftersom jag har dem ute i skogen utan ridbana eller möjlighet att konstgjort ljus så gäller det att passa på när solen visar sig.
Hehe, sanningen ska säga att hon inte har varit borstad sedan i torsdags. Jag tror att det är vintern som gör henne så ren. När våren och all gegga kommer så blir det nog lortgris deluxe tror jag. Hitills har jag dock varit skonad från allt för mycket puts. Svansen är ioförsig gul, så på den fronten tar jag gärna emot tips när det är dags att piffa till henne.
Kastar in ett till kort från igår när hon precis ska sticka iväg i en brallserie. Längtar verkligen tills i höst när jag kan börja sitta in henne. Säkerhetsväst på
Samt ett fint kort på henne i hagen. Älskar uppsynen på henne, vaken och allert.
Om ni undrar varför hon har täcke på sig hela tiden så är det för att jag inväntar en ny analys på det hö som ges i stallet. Jag misstänker att det har ganska låga värden. Tills dess så stödfodrar jag ganska duktigt och hon får ha täcke på sig för att kroppen ska kunna koncentrera sig på att växa och lagra hull istället för att hålla värmen. Bakdelen har skjutit iväg ordentligt sedan hon kom hit och snart lär väl framdelen följa med. Hon ser lite rolig ut just nu kan man säga >.<