Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sjukt snyggt!Aldrig går det som man har tänkt sig... Hade planer på att rida i DIV2-laget i höstas och därmed debutera LA, men hästen fick en inflammation i bakknät och det blev vila 1,5 månad och 6 veckors igångsättning. Hon kändes superfin vid igångsättningen, men ett tag senare såg hon ofräsch ut på ena frambenet när jag longerade, dock kändes hon väldigt fin att rida. Veterinären hittade inget fel, vi både röntgade och ultraljudade. Veterinären trodde att orenheten kom av att hästen är så rörlig och behöver bygga upp ännu mer styrka för att kunna balansera sig, så jag fick börja rida igen. Sedan pajade mitt "bakknä" så sista gången jag red var på nyårsafton, och därefter var det min tur att röntgas och sprutas med kortison. Som tur är så har jag världens bästa medryttare som har hjälpt mig att hålla igång hästen. Men igår var det äntligen dags för mig att sitta upp igen.Vi joggade lite lätt i ridhuset och hästen kändes pigg och glad. Det är tur att hon är så otroligt snäll med sin gamla människa, hon stod som ett ljus när jag försökte kravla av utan att knät skulle göra för mycket ont; smidig som ett kassaskåp.
För att fira att vi är igång igen så beställde jag ett egendesignat pannband som ska invigas ikväll. Allt som kan firas med ny (rosa) utrustning måste firas...
Visa bifogad fil 162196
Klart du ska beställa ett, det finns massor med färger och pärlor att välja mellan.Sjukt snyggt!
Jag älskar saker med döskaller, kanske vissa som tycker sånt är "trashy" men emo-teenage-chick inside me kommer aldrig dö! (jag har även en sortering med döskaller hemma då jag är lite av en horror/witchy/goth fantast med). nästan så man blev sugen på ett sånt pannband medrosa och svart
![]()
Ja bara prislappen som gjort jag inte beställdKlart du ska beställa ett, det finns massor med färger och pärlor att välja mellan.Och kvaliteten på lädret kändes jättebra. På tal om döskallar; har du sett Gazparas ridbyxor mm?
![]()
Måste köpa ettAldrig går det som man har tänkt sig... Hade planer på att rida i DIV2-laget i höstas och därmed debutera LA, men hästen fick en inflammation i bakknät och det blev vila 1,5 månad och 6 veckors igångsättning. Hon kändes superfin vid igångsättningen, men ett tag senare såg hon ofräsch ut på ena frambenet när jag longerade, dock kändes hon väldigt fin att rida. Veterinären hittade inget fel, vi både röntgade och ultraljudade. Veterinären trodde att orenheten kom av att hästen är så rörlig och behöver bygga upp ännu mer styrka för att kunna balansera sig, så jag fick börja rida igen. Sedan pajade mitt "bakknä" så sista gången jag red var på nyårsafton, och därefter var det min tur att röntgas och sprutas med kortison. Som tur är så har jag världens bästa medryttare som har hjälpt mig att hålla igång hästen. Men igår var det äntligen dags för mig att sitta upp igen.Vi joggade lite lätt i ridhuset och hästen kändes pigg och glad. Det är tur att hon är så otroligt snäll med sin gamla människa, hon stod som ett ljus när jag försökte kravla av utan att knät skulle göra för mycket ont; smidig som ett kassaskåp.
För att fira att vi är igång igen så beställde jag ett egendesignat pannband som ska invigas ikväll. Allt som kan firas med ny (rosa) utrustning måste firas...
Visa bifogad fil 162196
Dom har halva priset i hela butiken nu!Ja bara prislappen som gjort jag inte beställd![]()
Vet du vilken butik det är? Annars kan du pm:a mig.Måste köpa ett![]()
Jag hittade på detVet du vilken butik det är? Annars kan du pm:a mig.![]()