Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart inte.Jag velar hur jag ska göra! Jag är sjuk sen i måndags men idag är det den lediga dagen och imorgon är det sista arbetsdagen innan semestern. Jag mår bättre, men magen är inte bra än. Kan i princip bara dricka eller äta flytande då håller magen sig lugn. Ska man gå till jobbet eller ej?
Absolut inte!Jag velar hur jag ska göra! Jag är sjuk sen i måndags men idag är det den lediga dagen och imorgon är det sista arbetsdagen innan semestern. Jag mår bättre, men magen är inte bra än. Kan i princip bara dricka eller äta flytande då håller magen sig lugn. Ska man gå till jobbet eller ej?
Det ser mer ut som en broccoli...?Hittade en rolig banansmiley:![]()
![]()
Sitter på jobbet, väldigt lugnt just nu. Men helt mör i kroppen sen igår efter igår undanröjande av badrumsbråtet.![]()
http://www.stadium.se/skor/damskor/...uctUUID=daHCROin7k8AAAFL_zFwCk0s#.VYqrCPntmkoJag köpte ett par Nikeskor för 3-4 år sen. Älskar dom över alla andra skor men dom faller isär. Det är ett par Zoom Atlas. Frågan är om det går att få tag i någonstans? (Verkar inte så) och om inte, vilken modell är mest lik?