Tråd för värdelöst vetande del 35

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 79 929
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sömnen bråkar med mig..
Idag har vovve varit hos hundvakt, men hon var riktigt glad att få komma hem.
Själv var ja och dottern på möte.
Dagarna bara skenar iväg ju :(

Hittade en rolig banansmiley:
brocoli.gif

:rofl:

Varför kan inte EN läkare skriva ut ALLA recept?
Om hon inte gör det och jag måste ringa kardiolog, neurolog, allergimottagningen o.s.v blir jag less!
De går ju inte att nå via Mvk heller.

När man stämplar ska man ju tacka ja till alla jobb man kan få. Det gjorde att jag jobbade väldigt mkt förra veckan. (Mina 13 fasta timmar och extra så att det blev totalt 70)
Den här veckan jobbar jag bara mina timmar. Det gör att jag är berättigad ersättning den här veckan eftersom ersättningen räknas på varje vecka. Känns lite snett. Men det är ju deras regler så då behöver jag inte be om ursäkt eller?

Informationen på gymmet är så pinsamt dålig.
"Instruktör Uppsala"? Vem är det? Jag om någon borde ha stenkoll på ALLA instruktörer...
Och så läste jag att vår finaste instruktör har ett (för mig) helt okänt pass på en av de andra anläggningarna, som jag inte törs gå till, och ingen har sagt något till mig - inte ens hon! :eek: :mad:

För övrigt har jag ont i muskler jag inte visste att jag hade.

Jag har nästäppa. Vet inte om sprayen är slut, i så fall måste jag resa mig upp och hämta en ny och det har jag inte lust med just nu.
Minns inte om jag tog medicinerna när jag vaknade, brukar skriva upp det men nu hade jag inte skrivit något...fast har ett svagt minne av att jag tog dem. :cautious: Vågar inte ta dem för man ska ju inte ta dubbelt. Gör inget om jag missat heller för de är inte livsnödvändiga att ta varje dag.

Gick till Hemköp förut, köpte mat, godis och en crassula :banana: Man behöver växter i fönstret ju!

Jag velar hur jag ska göra! Jag är sjuk sen i måndags men idag är det den lediga dagen och imorgon är det sista arbetsdagen innan semestern. Jag mår bättre, men magen är inte bra än. Kan i princip bara dricka eller äta flytande då håller magen sig lugn. Ska man gå till jobbet eller ej?

Jag velar hur jag ska göra! Jag är sjuk sen i måndags men idag är det den lediga dagen och imorgon är det sista arbetsdagen innan semestern. Jag mår bättre, men magen är inte bra än. Kan i princip bara dricka eller äta flytande då håller magen sig lugn. Ska man gå till jobbet eller ej?
Självklart inte.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
367
· Visningar
11 503
Tjatter När jag gick högstadiet i mitten av 70talet så hade skolan eller Sverige en tävling där eleverna skulle motionera så mycket som möjligt...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: Sedna
·
Fordon Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla...
Svar
2
· Visningar
529
Senast: Youmeoh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka