Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lilla ponnyn chockade illa på sista pc-sprutan i kväll. Så läskigt! Trodde hon skulle dö där mitt framför mig men hon repade sig och mår bra nu. Riktigt obehagligt :crazy:

Har vänt tillbaka till dag, funderar på om jag ska vända till natt igen på torsdag. Går på nattpass på fredag och har ca 8 pass kvar att jobba innan semestern den 23e :)

Har så svårt för uppbrott. Tittar på granen som det känns som vi nyss tog in. Julen har skenat förbi och i morgon är det vardag. Jag hatar det.

Försöker hitta energi...Bodypump om några timmar :eek: (vilket betyder att det är 4:e passet i år eller något. Håll igång! :D )

Har gått upp så in i helvete i vikt.
Men nu har jag påbörjat viktresan IGEN.
Köpte hem morötter att tugga på, frukt är svårt för jag kan eg bara äta bananer :(

Endast mötestid idag i em. Ska hämta ut selenet på Apoteket innan.
Väntar på lite hjälp med att fortsätta arbetet med hallen nu. Ev.provtrycka en annan rökkanal i skorstenen i det andra vardagsrummet med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
4 849
Senast: sthu
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
728
Svar
18
· Visningar
302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat