Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hela dagen har varit skum på jobbet, jag har glömt nycklar, sett fel på listor, sagt fel saker, brännt mig i köket hela 3 gånger:devil:, sagt fel namn, glömt bort namn :angel: och mina ben och fötter har svullnat pga av all värme :eek:
Fick godkänt på testet ändå, bara 2 kvar nu:up:

Hur mycket jag än försöker grina jag lika mycket varje gång jag lyssnar på "jag och min far"!
Kan knappt spela den själv på gitarr utan att pausa för att snyfta lite!:rofl:
Förstår inte!

Jag ringde vc och fick tid hos en sska idag så har varit och fått såret tejpat ordentligt. :up: Återbesök på fredag. Hoppas det inte blir infekterat, kniven var inte ren. :down:
På hemvägen var jag in på apoteket o köpte kompresser, blodstillande vadd, klorhexidin och kirurgtejp. Bra att ha hemma har jag märkt... :angel:

Här har det åskat rejält både igår och idag, men är ändå äckligt varmt och klibbigt :(

vv försöker muta mig själv att diska med att jag inte får äta mat och chokladboll(ar) innan dess. Funkar dåligt hitills, men nu börjar jag faktiskt bli ganska hungrig så får väl ta tag i disken :p

Trött, men har träffat en ny advokat idag som verkar ok.
Fick hem ett antisskallhalsband med och hoppas det funkar.
Dottern fick en valp av sin pappa i födelsedagspresent, men hon får bara ha den hos sin pappa.

C392FC83-636B-471C-8745-0BE6689329F4_zpshayamwuc.jpg

Kaninens nya kompis ;)
Han har deppat ett tag så han behöver sällskap

Jag har insett att alla hovproblem kommer av marken i stallet :down: Dom började när jag kom dit och försvinner aldrig helt :down: Jag får besked inom en vecka om min nya hv går med på att jag fixar till det gamla stallet och tar med mig hästarna till nya gården redan nu i höst. Jag hoppas, hoppas verkligen att hen går med på det annars måste jag nog stalla in dom någon annanstans och det har jag egentligen inte alls råd med ...

Sällskapsponnyn träffade veterinären vid 12.

Gick ut i hagen och vid 14.40 såg hon ut att ha ett fullfjädrat kolikanfall.

Släpar in den och ringer vet igen.

Kul dag

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 595
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar