Visst är det hemskt? Vi har också haft äckligt varmt! Över 30 grader fortfarande!Har varit så bedrövligt varmt idag.
Tom hundarna lider.
Kokhett inne med så får nog flytta in bordsfläkten i sovrummet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det hemskt? Vi har också haft äckligt varmt! Över 30 grader fortfarande!Har varit så bedrövligt varmt idag.
Tom hundarna lider.
Kokhett inne med så får nog flytta in bordsfläkten i sovrummet.
Jag ser ingen mening med temperaturer över 20 grader.
Det kommer bli 23-27 grader till veckan. Bläää!!
jagvillhahöst.nu
Sluta gnäll nu, det är underbart att slippa frysa!
/sign fryslorten
Läskigt! skönt att det inte var nåt farligt. Hoppas du mår bättre i dagFy vad otäckt det blev igår. Efter en fika med familjen på annan ort så fick jag tryck över bröstet som inte ville släppa som sedan gick ut i axeln. Så besök på akuten fick det bli efter rådgivning med 1177. De fann dock inga större fel på mig. Skönt att de kunde utesluta hjärtinfarkt och propp i lungan.
Kanske inte värdelöst vetande egentligen, men är det någon som vet när Liseberg har "högsäsong"? hittar inte någon info om när köerna är som längst? förutom under gothia cup då..
Jag har chans att göra något som förmodligen skulle vara jättekul men jag velar... särbon peppar (och finansierar) så det lutar åt att jag gör det.
Dom har en kalender på hemsidan där det är grönmarkerat dom dagarna det brukar vara mindre kö. Nu i Juli är det bara söndagar som är det.
Sen i augusti är det torsdagar, fredagar och söndagar från 21:a augusti som är grönmarkerade.