Nej, men ändå lite jag jobbar som sjukvårdare på vildmarkshotellet
Jag trodde mer på djurvårdare på Kolmården.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, men ändå lite jag jobbar som sjukvårdare på vildmarkshotellet
Det är ju den totala drömmen , vi får se om jag kommer in på utbildningen till djurvårdare jag ska söka . Fördelen är ju att kolmården redan vet vem jag är i så fallJag trodde mer på djurvårdare på Kolmården.
Har inte du hyper eller blandar jag ihop dig med någon annan nu?Det blir att göra under diabetes-undersökning i sommar tror jag.
Antingen är jag bara oerhört snabb-förbrännande och blir då känslig så fort jag inte ätit på ett tag, eller så har jag verkligen något! Det är i alla fall väldigt otäckt och oerhört jobbigt!
Jag blandar nog ihop dig med nån annans inlägg nu@EmmaW : Det har jag säker också, eller så känns det bara så för att min kontrast är så stor när jag har ätit något Jag har väldigt kraftiga humörsvängningar i samband med mat. Ibland blir jag så svag att jag spyr (fastän det inte finns något att spy upp), börjar skaka och kallsvettas och blir yr. När jag sen äter blir det lite ADHD-varning på mig. Då är jag hur glad, energisk och kärleksfull som helst!