Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har nått ett skede där jag måste fatta ett beslut om vägval i livet. Varken kropp eller hjärna orkar reda ut det just nu.
Det enda jag vet är att jag inte vill må bra på det sätt jag försökte med för ett och ett halvt år sedan utan hitta det som jag faktiskt på riktigt mår bra av.
Så nu får jag ta några långpromenader och fundera
vv
Jag måste ha löst 1500kr tills i morgon ....jag hatar ekonomi, jag hatar pengar.....Jag har sökt massor av jobb men utan resultat. Hur jävla svårt ska det vara? *frustrerad*
VV är "vaken" och vet inte om jag ska ta tag i livet och gå ut innan pappa kommer, men jag vet inte när pappa kommer och jag vill inte att han ska behöva vänta på mig. Jag får helt enkelt vara stenhård och tvinga ut mig på promenad efter pappa varit här
Föööör varmt nästan, min lägenhet blir ju en bastu på sommaren, den är varm även vintertid.
Har rastat hunden, mockat åt kaninen, kört igång tvättmaskin och diskmaskin och dammsugit så jag känner mig rätt nöjd med dagen.
Blev inget besök av pappa Han hade glömt ställa om klockan så han kom iväg för sent för att vi skulle hinna ses mycket. Men jag har promenerat en runda idag med
Foder & Strö Ja, alla de gräs jag skrev i första inlägget stod som en grupp. Trodde det var en "testgrupp", men kan ha missförstått. Får höra med vet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.