Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

VV har fått hejdålunch på jobbet, och de hade varit så snälla och kommit ihåg att jag inte gillar smörgåstårta att de hade beställt mackor och sen olika pålägg/röror så man kunde tillverka sin egen macka. Och så fick jag en jättefin ljusstake! Ett renhorn som man målat rosa. :D

Grattis! Vad ska du läsa?

Kl
Ska på kickoff med nya jobbet imorgon.

Tack. Måste först plugga lite tyska, men sen blir det nog att lära sig ett till språk och även kultur.

vv: Klippte mig häromdagen och blev "pålurad" en inpackning (nä, inte så illa som det låter, lokala frisörerna är toppen :D). Den var faktiskt inte så dum (Macadamia Naturals) så nästa gång det är dags för shampoo och balsam ska jag nog testa resten av serien.

vv: Jag kommer snart att bli biten i arselet... har fått ett jobberbjudande helt ur det blå från ett bolag jag inte jobbat åt förut :nailbiting: fast arselbitningen kanske ordnar sig automatiskt, det projektet kommer väl att krocka med ett projekt hos dem jag jobbar åt nu :p

Har varit och lånat lite böcker. Dotra kom hem till mig idag,min advokat ringde trots semester och det kändes bra.
Handlat lite lösgodis och så ska vi se vädret tillåter camping nu under veckan :)

Haha ja klart! ;)

VV när frisören nästan hoppar jämfota samt låter väldigt mycket vet man att han är lycklig över valet av färg/form ;)

*knapplån*

fick sms nyss
han: "were are u?"
jag: "home"
han: "are u alone?"
jag: "yes Always"
han: "were is your mouse?"
jag: "what?!"
han "mouse"

Jag tänker till och inser att det är min lilla hamster han undrar över :D
hamster eller mus samma sak för honom :P

Varit en väldigt fin kväll. Sol och vindstilla. Blev bjuden på kräftor och paj och kött:p
Hemma nu efter en timmes mörkerkörning. Inte van vid mörkret nu.

Burspråket och dess "farstu" har fått sitt svarta golv på plats idag:)
Även panelen är färdig.
Men bäst av allt är att Draken blev dräpt igår!!!:D
( en hisklig ful 1990 tals "kakelugn" som inte bara var krånglig att få ner och få isär, tung som tusan med:banghead:)
Det var eldningsförbud i den dessutom pga fel takhöjd. Men nu är den borta för gott! ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
634
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok