Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Ja egentligen brukar yr vara bra, men ibland känns det som att inget stämmer!

dem ggr jag kollat har YR varit battre, men det ar klart, dem kan ju ha fel dem med. Eller sa kanske dem satter in fel pa pin kiv over Sverige nu och da :D

KL

Pa tal om Norge.

idag har jag kopt ett jattefint gjutjarns "gorojern", utan att ha nagon aning om vad man gor med det. Jag har listat ut att det antagligen ar nagon sort vafflor!

Avskyr min fd, min dotters pappa.. Orkar snart inte. Ska ringa och be dem få arslet ur vagnen med boendeutredningen nu...

VV har hjälpt en kollega med sin nya dator, så nu kan jag nästan windows 8 också ;)

vv: Är så rädd, allting är för bra just nu (hälsa, kärleken, ekonomi, jobb) så något kommer att bita mig i arselet :(

Närmsta grannen är typ störd. Förutom upprepade hemfridsbrott (han går IN i huset) så här han nu skickat en anmälan till byggnadsnämnden gällande en "olovlig" rivning. Huset var genomruttet och skulle väl stå en vinter till... Det ska upp ett nytt i samma storlek med samma utseende i princip men på ordentlig grund.

Livet på landet är verkligen fridsamt...

Grannar kan vara en välsignelse eller en förbannelse :)

Jag har total ångest idag. Har ringt soc för att få några svar så de ska höra av sig för min advokat har semester.

Hoppas dom svaren kommer snabbt som ögat och kan lugna ditt oroliga sinne. Kram!

VV Fick "trångtpanik" för en stund sen, fick bita mig i läppen för att inte brista ut i gråt. Av att det är grejer och kläder överallt och trångt som fan.

Hmm, nåt stämmer inte, kan det vara hormonvajsing tro?

Tack :) igår var totalkaos. Det kan inte vara meningen att barnet ska vara rädd för att går hem till sin pappa och att jag inte har rätt att göra nåt alls.

Jäklar vilken rap jag la av.. Jag brukar nästan aldrig rapa så min mage är nog lite i olag.

Närmsta grannen är typ störd. Förutom upprepade hemfridsbrott (han går IN i huset)...
Jag hade en granne en gång som var lite sådan.
När jag var pappaledig, och satt på toan och gjorde #2 med öppen dörr - var ju ensam vuxen hemma, med ett litet barn som jag ville ha nån slags koll på - så kunde hon kliva in i huset, titta sig omkring, börja promenera runt tills hon hittade mig sittandes innanför den öppna dörren.

"-Jaså, du sitter här. Jo, jag skulle bara fråga..."

Hon hade nog annat i tankarna haha :)
Nog för att vi är gästfria här, men man knackar i alla fall på innan man kliver på

Han har som förevändning att han kommer med posten :crazy: Det är påtalat att det inte är önskvärt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
632
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok