Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

nu har jag monterat ner sängramen, sparat gaveln, skruvat fast den i väggen, satt ben på sängbottnarna, satt ihop dem och bäddat rent :)
fan vad duktig jag är
Plus att jag städat dotterns rum och fått till det riktigt bra därinne :)

Vad får de för foder? Mina får Applaws, förvisso 7,5kg för 500 (med frakt från tyskland). Har två katter och köper en säck 2-3 gånger/år :eek:

Det heter Porta 21 feline finest sensible :) är ganska nytt på marknaden men godkändes här hemma utan tvekan av alla tre :D

Arbetade i ett stall, med pga 1000 orsaker så sa jag upp mig och har nu ansökt till universitet... Ska även flytta till Frankfurt om två veckor:o

Har varit i stan idag på marknad. Köpte ett par träskor för 150 kr mina gamla fick jag ju slänga. Sen blev det en ny bh på Lindex med.

Vv: Tror jag ska ge mig själv teknikförbud i ett par dagar....:rofl: Fastnar på buke hela tiden ju :angel:

Trimmat, badat och klippt klorna på hunden, nu väntar hovvård, ridning :) och städning här hemma och sen tvättstugan kl 6:yuck: i morrn bitti

Jag är visst poppis idag :D

Både mitt ex (som ff försöker jobba sig in igen) och min nya flirt har ringt...;)

Händer inte ofta att folk ligger på så hårt kan jag säga:p

Själv målar jag, stallkammare, fönster mm och känner mig rätt nöjd med livet! Träffat en del gamla vänner när jag begav mig in för att proviantera och satt sen och smålog på vägen hem bara för att det kändes så BRA! Händer inte FÖR ofta!

I morgon drar jag på Bluegrassfestival, ska jobba en stund men sen njuta av folk och musik:love:

Blir det riktigt skoj KANSKE jag sover kvar:)

HAha har gamla dejten här som tydligen tänker sova över. Och en ny på g imorrn som ska komma på fika :)

KOmplicerat det blev, för när jag nu bestämt att fortsätta mitt liv utan gamla dejten då verkar det som han fattat galoppen .. suck

KOmplicerat det blev, för när jag nu bestämt att fortsätta mitt liv utan gamla dejten då verkar det som han fattat galoppen .. suck

Verkar som du dras till komplicerat ;)

Nja, är han verkligen den bäste att satsa på?

Alldeles för struligt och för mycket hjärtesorg för att det ska kännas som att det skulle bli ett säkert förhållande som stadigvarande håller i långa loppet?

Rädd för att det ni gör bara kommer upprepas gång på gång.

Men jag vet inte så klart, även om jag har en rätt pålitlig känsla som brukar ha rätt :)

Ertappar mig själv med att kolla på short, inser att jag ska nog sluta.. människor lär väl få använda glasögon då mina ben lyser vita :D

Är ändå så många som har solglasögon i det vackra vädret;)

Och hur ska benen bli annat än vita om du INTE går barbent???:)

VV Idag blir det Bluegrassfestival i Torsåker!!

Såklart du har rätt Fan of Bill :)
Jag ska inte satsa på honom heller hoppas jag.
Börjar ju precis gå vidare ju

VV det enda som är bra med byhålan i Blekinge som jag kommer ifrån är att man kan få tag i en schysst lägenhet till bra pris på typ 2 dagar. Får väl se om jag får bo någonstans när jag ska flytta i september, håll tummarna för jag hittar något så jag slipper pendla en timme enkel väg med bil!

Såklart du har rätt Fan of Bill :)
Jag ska inte satsa på honom heller hoppas jag.
Börjar ju precis gå vidare ju

:) och om jag förstått det hela rätt så är du knappast "lottlös" heller :)

Han finns där ute och mycket mäjligt att han är en av dom du inte träffat än, men är på gång med?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
4 447
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 395
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 424
Senast: Halcyon
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
53 54 55
Svar
1 097
· Visningar
57 353
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar