Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Precis, väldigt artiga, men de måste ha dött av skratt när de läste juuu

Åh vad jag så behövde detta skratt efter att dagen började skräpigt.

Måste spara 20000 för nästa år åker jag allt och jobbar med lejon i Afrika :D. Får nästan ångest för jag är mer en slösa än en spara :nailbiting:

Jag har varit på IKEA idag. Ryggen blev inte glad men nu är jag rätt nöjd iallafall. :)

Musen eller katten? :rofl:

sorry, men när jag är trött hamnar min humor i rännstenen :D

Mus ;)

Katten får gärna jaga möss om han vill, kan nog hitta en sådan leksak med en "vridnyckel" på ryggen som gör att musen "springer". Inga liv skördade heller ;) Vi är vana, tror nog många utav våra (whwycd, sonic o jag) saker kom fram genom övertrötta diskussioner ;)

Mus ;)

Katten får gärna jaga möss om han vill, kan nog hitta en sådan leksak med en "vridnyckel" på ryggen som gör att musen "springer". Inga liv skördade heller ;) Vi är vana, tror nog många utav våra (whwycd, sonic o jag) saker kom fram genom övertrötta diskussioner ;)

Inga liv?! Ni har väl hört om "La petite mort" (den lilla döden)?!

/Karlsson som krälar ner i rännstenen igen o går o lägger mig :D

Åh, får jag ihop pengarna till nästa år så åker jag redan nästa år och jobbar med lejon i Afrika, i värsta fall blir det om två år. Det blev en tumme upp då de bekräftade att de ser människor med vegetarisk/vegansk kost som en fördel än en nackdel, så nu kan jag verkligen åka dit och veta att det enda de serverar är likdelar till oss människor..:D
GE MIG 18000SEK nu :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
4 449
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 395
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 487
Senast: Halcyon
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
53 54 55
Svar
1 097
· Visningar
57 403
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar