Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar inte, vad är skämtet?
Ja, jag förstår skämtet, men det är färre bilar som kört på den romerska gatan.
Ja jag vet....Ja, jag förstår skämtet, men det är färre bilar som kört på den romerska gatan.
På den restaurangen skulle jag försöka beställa vegetariskt . Jag gillar inte att bli hatad av okända.
Nu är jag ju långt ifrån säker på attt det här är en riktig notis från en riktig restaurang. Det känns lite kontraproduktivt.På den restaurangen skulle jag försöka beställa vegetariskt . Jag gillar inte att bli hatad av okända.
Jag äter bara vegetariskt. Skulle undvika en restaurang med den attityden helt för de gör i 9 fall av 10 kass vegetarisk mat och då enbart på ett sätt som får iaf mig att känna mig ovälkommenPå den restaurangen skulle jag försöka beställa vegetariskt . Jag gillar inte att bli hatad av okända.
Jag tänkte tanken att om det nu är/var en riktig restaurang så har de kanske inte ens vegetarisk mat.Jag äter bara vegetariskt. Skulle undvika en restaurang med den attityden helt för de gör i 9 fall av 10 kass vegetarisk mat och då enbart på ett sätt som får iaf mig att känna mig ovälkommen
Jag har faktiskt sett liknande text på köttrestaurang.. dock inte riktigt lika hårt uttrycktNu är jag ju långt ifrån säker på attt det här är en riktig notis från en riktig restaurang. Det känns lite kontraproduktivt.
Fast tanken är nog att ska man äta kött, så ska det ätas så bra som möjligt. Vill man ha well done kan man hellre beställa en bit som blir bäst helt genomstekt. Jag äter själv inte kött men sällar mig nog till ligan som tycker att en hel del detaljer på nöt blir helt förstörda när de tillagas för länge. Ungefär som broccoli som är ok rå, god undersökt, mumsigt lagom kokt och sjukt äckligt när den är kokt för länge. Välj grönkål istället om man gillar att koka länge? En finfin grönsak som tål brutal behandling.Jag tänkte tanken att om det nu är/var en riktig restaurang så har de kanske inte ens vegetarisk mat.
Min fetning. God undersökt? Blir den godare ju mer man undersöker?Fast tanken är nog att ska man äta kött, så ska det ätas så bra som möjligt. Vill man ha well done kan man hellre beställa en bit som blir bäst helt genomstekt. Jag äter själv inte kött men sällar mig nog till ligan som tycker att en hel del detaljer på nöt blir helt förstörda när de tillagas för länge. Ungefär som broccoli som är ok rå, god undersökt, mumsigt lagom kokt och sjukt äckligt när den är kokt för länge. Välj grönkål istället om man gillar att koka länge? En finfin grönsak som tål brutal behandling.
Haha autocorrect, underkokt ska det vara!Min fetning. God undersökt? Blir den godare ju mer man undersöker?
(Ska det vara ugnsstekt egentligen? )