Å ack, detta bättre förr som vi nu tar stormsteg tillbaka till genom att backa in i framtiden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å ack, detta bättre förr som vi nu tar stormsteg tillbaka till genom att backa in i framtiden!
Meeen... Jag hade tänkt att mashed potato i sig vanligen innehåller smör? I sådana fall är det ju relevant information.Folk klagar på att produkter kallas "veganska köttbullar". Jag vet inte om det här är bättre:
Visa bifogad fil 101761
Jao, fast plant Based är det ju förhoppningsvis ändå tänker jag. Jag tycker formuleringen var rätt rolig.Meeen... Jag hade tänkt att mashed potato i sig vanligen innehåller smör? I sådana fall är det ju relevant information.
Aja, jag förstår! För mig innebär det att allt (typ) är just växtgrundat, inte bara huvudingredienserna.Jao, fast plant Based är det ju förhoppningsvis ändå tänker jag. Jag tycker formuleringen var rätt rolig.
Dairy free eller no butter hade låtit vettigare.
Gillar att de gjort emfas på "dina", så våld kan fortfarande lösa mina, eller deras, eller hennes problem
Så sant som det var sagt!