Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Never gonna give you up, never gonna let you down.Förstår inte?
Förstår inte?
Jag fattar fortfarande inte vad som skulle vara roligt?Never gonna give you up, never gonna let you down.
Rick Ashley
"Tilltaget knyter an till vad som på nätet har blivit känt som rickrolling, att på forum och liknande skriva in en länk som till synes leder till spektakulär information eller eftertraktade bilder eller videoklipp. I stället hamnar besökaren på Rick Astley-videon på Youtube"Jag fattar fortfarande inte vad som skulle vara roligt?
Det är ett internet fenomen, oftast så tror man att man kommer få se en video och sen övergår det till att visa en musikvideo från Rick Astley "Never gonna give you up"Jag fattar fortfarande inte vad som skulle vara roligt?
"Tilltaget knyter an till vad som på nätet har blivit känt som rickrolling, att på forum och liknande skriva in en länk som till synes leder till spektakulär information eller eftertraktade bilder eller videoklipp. I stället hamnar besökaren på Rick Astley-videon på Youtube"
Ok. Brukar inte klicka på okända eller konstiga länkar så jag har aldrig stött på det.Det är ett internet fenomen, oftast så tror man att man kommer få se en video och sen övergår det till att visa en musikvideo från Rick Astley "Never gonna give you up"
Från Wikipedia:
Visa bifogad fil 153105