Men eller hur! Man vill gärna "Maybe... why do you want to know?"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så @Nahar heter Maxthepapi på Twitter? Huh.
FAST DET ÄR SKILLNAD när man precis gjort te och rostat bröd!!! (Sen handlade väl också resten av tjolahoppsanet om att det var ganska bra med spontant (dvärg)besök ändå, för man fick material till sin bok. Hmm? Hmm?)
Aha! Detta + ditt inlägg om min nya frys = jag ska börja skriva väldigt verklighetstrogna böcker om en seriemördare i en liten svensk byFAST DET ÄR SKILLNAD när man precis gjort te och rostat bröd!!! (Sen handlade väl också resten av tjolahoppsanet om att det var ganska bra med spontant (dvärg)besök ändå, för man fick material till sin bok. Hmm? Hmm?)
Ja men det låter som Bevisning-serien som börjar med boken Bilaga 1?Aha! Detta + ditt inlägg om min nya frys = jag ska börja skriva väldigt verklighetstrogna böcker om en seriemördare i en liten svensk by
Ja men då är det ju helt onödigt för mig att få spontanbesök om bokidén ändå är gjordJa men det låter som Bevisning-serien som börjar med boken Bilaga 1?
Visserligen. Problemet är ju att spontanbesöken kommer oavsett du vill eller inte, och på så vis riskerar att förvandla fiktion till fakta till slut Men! Du kan ju alltid prova att öppna dörren och berätta för dem vad boken du skriver på handlar om, så kanske de själva inser att det klokaste vore att vända om.Ja men då är det ju helt onödigt för mig att få spontanbesök om bokidén ändå är gjord
Det där borde finnas fast kopplat till en stressmätare. ”Du befinner dig i affekt. Din möjlighet att posta har därför begränsats i 15 minuter. Gå och ta en promenad och andas.”