Vilken flashback till 90-tals modet .
Luc Besson på mer syra än vanligt, typ
Minns filmen som bra men var barn när jag såg den så vet inte om jag kan lita på det haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken flashback till 90-tals modet .
tycker den funkar fortfarande om man bara vill ha något i bakgrunden,Vilken flashback till 90-tals modet .
Minns filmen som bra men var barn när jag såg den så vet inte om jag kan lita på det haha
Extra roligt för att de flesta historiker faktiskt ser det som troligt att han var homosexuellfortätter temat
Visa bifogad fil 110872
möjligt, tror att det är svårt att veta, menar han kunde varit assuxuell medExtra roligt för att de flesta historiker faktiskt ser det som troligt att han var homosexuell
Absolut, vi kan nästan aldrig veta med säkerhet. Vad vi vet med säkerhet är att oavsett vad han själv var så uppfanns inte homosexualitet förrän på 1800-talet, och asexualitet ännu senare, så han hade ändå inte identifierat sig som det.möjligt, tror att det är svårt att veta, menar han kunde varit assuxuell med
Tycker det blir märkligt att säga att homosexualitet uppstod på 1800-talet. Homosexualitet, samt alla andra läggningar, har ju funnits lika länge som människan har funnits.Absolut, vi kan nästan aldrig veta med säkerhet. Vad vi vet med säkerhet är att oavsett vad han själv var så uppfanns inte homosexualitet förrän på 1800-talet, och asexualitet ännu senare, så han hade ändå inte identifierat sig som det.
Faktiskt inte. Folk har haft sex med personer av samma kön, absolut, men att definiera det som en fixerad identitet är en rest från 1800-talets medialisering av "avvikande" beteende. Att säga att någon innan dess var homosexuell blir svårt, eftersom de med största sannolikhet inte tänkte i de termerna alls, även om de enbart var attraherade av personer av samma kön.Tycker det blir märkligt att säga att homosexualitet uppstod på 1800-talet. Homosexualitet, samt alla andra läggningar, har ju funnits lika länge som människan har funnits.
Aldrig sett vare sig den eller gamla Dune
Jag är 40 plussare å har inte en susning..