TR-kval - ny fråga

I

Idasagare

Kan man rida den tredje 100-klassen (som är kval för Lag-SM) helgen innan? Eller finns det en tidsangivelse för kval som för int. klasser?
Var hittar jag det i TR?
(Just nu har jag gråa hårstrån och LÄNGTAR efter TR på nätet så jag kan söka vettigt.. :mad:)

Handlar om en som vill stå som reserv..

Sv: TR-kval - ny fråga

Kan man rida den tredje 100-klassen (som är kval för Lag-SM) helgen innan? Eller finns det en tidsangivelse för kval som för int. klasser?
Var hittar jag det i TR?
(Just nu har jag gråa hårstrån och LÄNGTAR efter TR på nätet så jag kan söka vettigt.. :mad:)

Handlar om en som vill stå som reserv..

då jag fått pm istället så kan jag bara skriva ett litet tillägg ang detta..

Ryttaren har ridit ** på annan häst. (alltså ingen duvunge precis) och hästen har gått * med annan ryttare. De har dock inte gått ihop... skulle startat * i Falkenberg men av det blev det intet. Nu blir det inte av eftersom vi har fullt med egna ryttare. :)

men det är ok medkval helgen innan :idea:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 993
Senast: lizzie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig ner och skriva om förra veckans ridlektioner, då mitt schema har varit fullspäckat varje...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 377
Senast: Magiana
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 022
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka