Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast just det året kanske just den banan har fått en ny banbyggare eller whatever som gör att banan blivit betydligt svårare än tidigare så det där misstaget gör man bara en gång haha.. tror dom flesta har råkat ut för det och sagt.. vafan här som skulle vara så enkelt haha.
Det bästa är att man är såpass förberedd att det inte spelar så stor roll hur banan ser ut.
Gärds tycker jag har haft en väldigt fin och lagom 100 klass och den är varken För enkel eller det minsta svår.
min klubbs 1m klass blev man ju rädd bara av att se . tycker att det borde finnas en lätt 100 med liknande bana som 90, är ju ett stort glapp på hindertyperna bara.
min klubbs 1m klass blev man ju rädd bara av att se . tycker att det borde finnas en lätt 100 med liknande bana som 90, är ju ett stort glapp på hindertyperna bara.
Men ... enligtNågon som vet varför baucherbett verkar försvinna mer och mer? Alltså inte vara tillåtna.
Någon som vet varför baucherbett verkar försvinna mer och mer? Alltså inte vara tillåtna.
Båda är stilbedömd terrängritt.
TH bedömer hästen max 7 år
ST bedömer ryttaren
Men ... enligt
A.2.a. Tillåtna tränsbett i Dressyrprovet" är "Hanging cheek snaffle" tillåtet och enligt
"A.4.a. Tillåtna bridongbett i Dressyr" är "Bridongbett med hanging cheek" tillåtet!?