Lager

Trådstartare
Så himla vackra de är... Jag vet att man inte år ha dem som husdjur i Sverige, men jag kan ändå beundra deras tjusiga näbbar! :love:

Hur är det med exotiska djur bland Buke-folket? Vad bor det mer ute i stugorna - någon som vill dela med sig med något ovanligt husdjurs vardag?

Tack och lov får man inte ha vilda djur som husdjur, enligt lag. Om man ska ha något exotiskt djur krävs många och komplicerade tillstånd och det hoppas jag att få utnyttjar.

Men vackra är de.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 953
Senast: Squie
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 406
Senast: Troll
·
  • Omröstning Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 319
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar