Lager

Trådstartare
Så himla vackra de är... Jag vet att man inte år ha dem som husdjur i Sverige, men jag kan ändå beundra deras tjusiga näbbar! :love:

Hur är det med exotiska djur bland Buke-folket? Vad bor det mer ute i stugorna - någon som vill dela med sig med något ovanligt husdjurs vardag?

Tack och lov får man inte ha vilda djur som husdjur, enligt lag. Om man ska ha något exotiskt djur krävs många och komplicerade tillstånd och det hoppas jag att få utnyttjar.

Men vackra är de.

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
888
Senast: Bison
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 163
Senast: Amha
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 829
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar