Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
'... nu kan man hoppas att de googlar och hittar att han är triangelmärkt och det avskräcker dem. '
Jag har sagt att jag ska ta reda på om det är den hingst som stod hos min tränare det gäller. Det är inte att gissa. Det är att ta reda på fakta. (vilket jag tycker är relevant här)Fast ska man diskutera nedärvning av defekter bör man veta med säkerhet vad det är för individer man diskuterar. Ni sitter och gissar och tror och det leder ingenstans.
Håller med om det. Alla hästar som tas fram ska inte bli högpresterande tävlingshästar heller. De flesta ska ridas av ryttare på lägre nivåer och det är inte helt lätt att hitta hästar som är lämpliga till skogsmulleridning, lektionsverksamhet, handikappverksamhet eller en trygg häst att träna på för ryttare utan tävlingsambitioner. Prestationsavel behövs men det gör också den här sortens avel. (tycker jag).Att man betäcker på "vilka ston som helst eller de m plånbok" Ja kanske de men man har oxå rätt att skaffa föl även m liten plånbok kan jag tycka. Om man nu älskar sitt sto....