Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är era bästa knep mot torra händer?
Är ovanligt torr den här vintern, smörjer och smörjer och smörjer men är så torr att det bara gör ont![]()
Då skulle jag satsa på någon fet från apoteket för typ 69-89 spänn! Inte en massa parfym och skit i!Tack för svaren! Får kolla efter nåt bättre i rätt prisklass. Har nån billig kräm från Dollar nu, den brukar funka men jag är så mycket torrare än jag brukar. Finns en kräm som jag vet funkar men det finns inte en chans att jag betalar nästan 300 spänn för en handkräm liksom![]()
Vad är era bästa knep mot torra händer?
Är ovanligt torr den här vintern, smörjer och smörjer och smörjer men är så torr att det bara gör ont![]()
Även det känns dyrt i nulägetDå skulle jag satsa på någon fet från apoteket för typ 69-89 spänn! Inte en massa parfym och skit i!![]()
Så mycket som möjligt, men inte lika mycket som innan. Kan mycket väl vara det som spökar, sen jag gjorde gastric bypass kan jag inte bälga i mig 73 liter i timmen längreDricker du mängder med vatten? Mycket vatten och en bra handkräm brukar fungera ok för min del.
Även det känns dyrt i nulägetMen får se när räkningarna är betalda, kan ju inte gå med sprickor och jävelskap liksom
Så mycket som möjligt, men inte lika mycket som innan. Kan mycket väl vara det som spökar, sen jag gjorde gastric bypass kan jag inte bälga i mig 73 liter i timmen längre![]()
Det är det säkert! Jobbar på att dricka mer och det går sakta framåt, men det är svårt när jag varken kan bälga eller får dricka till matenMin hy blir supertorr om jag inte dricker mycket och mina händer blir likadana så det kanske kan vara en bidragande orsak!
Ska jag ta det som en inbjudan till fårslakt?Slakta får utan gummihandskar!
Skämt å sido, jag kör på en hemmagjord gegga på fårfett och bivax. Köp lite ister och vax och blanda själv? Eller köp av nån som gör?