Tornspelet knivsta 14 dec.

I

Icebabe_1

...Är det nån från buke som skall dit?
skall själv dit å titta,då jag kommer börja åka dit efter nyår med min häst för träningar.

hadde varit skoj om flera skall dit,
dom skall ju ha en mini uppvisning også.

i knivsta den 14 dec.vet ej exakt vart det är,har adressen på min mail.
det är en öppen träning och en mini uppvisning.
jag skall börja träna der efter nyår,men skall kolla på träningen 14 dec.
( stackars min mann som får stå ut att åka den vägen med mig dock,han gillar inte hästar så der mycke liksom) :p

Vilken förening/riddarsällskap är det som anordnar? Är också nyfiken :angel:.

Yup, Nordic Knights. Kommer inte du och rider, Scorpan?

Jag ska rida, jag ska rida, jag ska rida! OOOOOOMMMMM jag lyckas sy ihop mitt schabrak innan dess, förstås... Upptäckte idag att tyget jag köpt inte räcker!!! Förstår inte hur det är möjligt, men det är det tydligen... :devil:

Ses där!

hejsan!! nej ska inte dit men jag håller oxå på med tornerspel. är med i claigmoores riddarsällskap! =) :banana: :banana: :banana:

vad roligt....håller inte på själv,
men kommer att börja med det,skall först se shown och träningen och bombadera en av tjejerna der med frågor,henne som jag har pratat mycke med hittils.
så får vi se,min häst kommer tycka det är kul....tror jag

Just det, hålet ja. Vill ni ha hjälp? Min pålle verkade vilja ha en utgång där också sist, allt för att komma ifrån det där med man mot man...

Tänkte sy ihop mitt schabrak häromdagen och lyckades sy alla bitar utom en åt fel håll! Hade inte tabarden varit klar med blått på vänster sida och rött på höger så hade jag panikmailat rådet och bytt sida på färgerna. Men den gubben går alltså inte... bara att sprätta... * s u c k *

Just det, hålet ja. Vill ni ha hjälp?

Ja tack! The more the merrier ;)

Schabrak ja.. hmm... jag ska... sen =)
Tror rådet godkände skölden så jag borde kunna påbörja sömnaden men just nu tillåter inte min ekonomi det :mad:

Ses vi i helgen?

Men självklart ju! Schabraket börjar faktiskt likna ett schabrak nu också... :cool:

Förhoppningsvis som ett schabrak ska göra! :D Provade ena delen nyss, den var ungefär 20 cm för lång... :cry: Det är rött/blått/silver.

Jag börjar bli lite orolig jag med, om det är såhär halt vill inte jag köra trailer! Men jag har ju lovat att komma, så... :smirk:

Va, har ni skitväder på fastlandet? :confused: Hoppas det blir bättre. Jag hade också velat vara med på träningen :cry:

mmm fast så länge det inte är snöstorm går det ju an att köra. Jag har en känsla av att Lina kommer jobba hårt på sitt hål eftersom det enda vi kan göra nu är att skritta...

Min stackare har fått vila i ett par dar nu eftersom att det har varit is, is och åter is här. Så han lär explodera på uppvisningen... Siktar på att åka dit tidigt så vi hinner tömköra eller nåt i ridhuset innan hoppningen börjar... Annars lär inte den här riddaren träffa någon quintan!!! (Se gubben här bredvid för illustration av min pålles troliga beteende ->) :bump:

då är vi två... vi tror dock inte att det hjälper så vi kommer i 2 tiden nånting. Ska rida rätt ut i snårskogen där tänkte jag så hon får använda hjärnan lite...

Nordis --> :devil: + :bump: = sant

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har flyttat till ett nytt stall. Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 092
Senast: Skye
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 770
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 289
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
32
· Visningar
3 520
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar