Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, bra dammsugare is da shit.Jag har slutat försöka torka alla hundar, har investerat i bra dammsugare istället, samt låter hundarna sanda av sig i hallen en timme innnan de får besöka resten av huset
Precis !!Samma här, bra dammsugare is da shit.
Vad har du för skogar mina blir galet skitiga i skogen går man i stan däremot blir det det där snuskiga stänkena under magen!!Jag ser till att ta långpromenaderna i skogen, där blir de inte sandiga i alla fall. Sedan försöker jag ha sängen bäddad, så kan jag skaka av sängöverkastet och sopa golvet på kvällen istället för att lägga mig i tre ton sand. Blir hundarna av någon anledning väldigt sandiga och smutsiga så duschar jag av dem efter promenaden.
Handlar snarare om vad jag har för hundar Korthåriga hundar som hoppar över eventuell lera och andra äckligheter. Det värsta som händer är att de får frön/granbarr som fastnar i långa pälsen i öronen.Vad har du för skogar mina blir galet skitiga i skogen går man i stan däremot blir det det där snuskiga stänkena under magen!!
Nice hundar , ska med skaffa korthåriga lerhatare !!Handlar snarare om vad jag har för hundar Korthåriga hundar som hoppar över eventuell lera och andra äckligheter. Det värsta som händer är att de får frön/granbarr som fastnar i långa pälsen i öronen.
Just på hösten och våren blir jag mer övertygad än någonsin om att det där med mycket päls inte är något för mig. Jag tycker att det är jobbigt när mina hundar har brunleriga ben. Sedan tänker jag på mina vänner och bekanta som har afghanhundar, eller mitt ex som hade en finsk lapphund. Helt hopplöst.Nice hundar , ska med skaffa korthåriga lerhatare !!
Hur gör ni efter promenad? Torkar ni av tassar med handduk i hallen eller finns det något superknep för att minska mängden sand i hemmet (sängen...) som jag har missat?
Hur gör ni efter promenad? Torkar ni av tassar med handduk i hallen eller finns det något superknep för att minska mängden sand i hemmet (sängen...) som jag har missat?