Tömma tidigare besökta adresser

T

Tippan

Vaför försvinner inte tidigare besökta adresser? Vissa adresser liksom bara klistrar sig fast.

Jag tömmer IE på alla det sätt. Min rullist med alla besökta adresser blir tom. Men när jag skriver in en bokstav, t.ex. h, då dyker det upp ett antal adresser till Handelsbanken, varför försvinner de inte? Det är bara ett fåtal adresser som blir kvar, resten försvinner... :confused:
 
Sv: Tömma tidigare besökta adresser

Därför du har *komplettera automatiskt aktiverad*. Verktyg-internet alternativ-innehåll är det hos mig man ändrar.
 
Sv: Tömma tidigare besökta adresser

Jag tog bort komplettera automatisk. Då kommer adresserna fortfarande upp i adressfältet, men inte som rull, utan bara en adress i taget i fönstret.
 
Sv: Tömma tidigare besökta adresser

Hos mig finns det 3 st rutor man kan avbocka...ena heter Webadresser....du kanske glömt bocka av nån ??
 
Sv: Tömma tidigare besökta adresser

Nja det är väl bara webadresser som är aktuellt... Formulär etc ska väl intepåverka... När jag tar bort webadresser från komplettera automatiskt så finns fortfarande de "fastklistrade" adresserna kvar, bara det att den tjusiga rullisten försvinner.
 
Sv: Tömma tidigare besökta adresser

Det är adresser som du har i dina favoriter! Jag blev själv lite förvirrad innan jag förstod det. :)

/Erica
 
Sv: Tömma tidigare besökta adresser

Nope inte det heller... Det är så skumt... Säg att jag besöker handelsbanken. Det blir ju en massa adresser som dyjer upp när jag börjar att skriva hand... Jag tar bort alla adresser. Men vissa länkar till HB blir kvar. Kanske två stycken.. Inte direkt till huvudadressen, utan till någon undersida när man gått mellan konton och sånt.

Jag har försökt att leta vilkan jäkla mapp detta sparas i utan att hitta den. Det känns som att jag gått igenom allt ;) Nånstans måste det ju vara någon fil som bär på denna information, eller hur?
 
Sv: Tömma tidigare besökta adresser

Råd 1:
Byt webbläsare till Firefox ( www.mozilla.org )

Råd2:
Ge fan i att surfa så mycket porr :p.

I övrigt låter ditt problem faktiskt lite skumt....
 
Sv: Tömma tidigare besökta adresser

1. Är inte sugen på att byta webläsare, jag diggar den jag har.

2. Jag kan surfa hur mycket porr jag vill för jag är ensam om min dator

3. Det är det skumma som stör mig så mycket. Helst att jag inte hittar vart filj***ln ligger *grr*
 
Sv: Tömma tidigare besökta adresser

Sorry, var inte så allvarligt mennat ;)
 
Sv: Tömma tidigare besökta adresser

högerklicka på internet explorer gå in på internet-egenskaper (klicka på symbolen på skrivbordet). Radera alla cookies, filer samt rensa tidigare så får du bort rätt så mycket som är sparat på datorn

Javan
 

Liknande trådar

Relationer Min syster har två små barn, äldsta är 2år. Pappan är väldigt passiv och nästintill ointresserad av barnen. (Och av syrran som det ser...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 998
Senast: ekra
·
Kropp & Själ Jag har blivit ifrågasatt av vissa läkare huruvida jag hallucinerar eller ej, då man tydligen inte kan vara medveten om att det man...
2
Svar
39
· Visningar
5 599
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ De flesta här vet ju om min historia, depressioner och ångestproblem sen minst 17 år tillbaka. Har senaste åren ändå haft bra perioder...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 755
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp