Tokiga kunder

E

Elshacera

Kan inte låta bli att skriva vad som hände igår...
Ofta får vi hä'r på buke höra om företag som är knepiga. Här kommer en alldeles sann berättelse som visar att det inte alltid är lätt att vara företagare.

Vi kom över ett parti nedsatta varor (skriver inte vad & i vilket företag. Detta då det i sådana fall kan räknas som reklam)
Nåväl nu till saken.
Dessa varor kommer från ordinare sortiment hos grossist men då vi fick det till väldigt bra pris, ville vi att våra kunder skulle kunna få del i detta.

Vi kunde med andra ord erbjuda ett dunderpris.
Vi annonserade bla på "bl####cket, buke mfl.
Igår kväll kommer ett ilsket E-mail, innebören i det var att pga av det låga priset sålde vi stöldgods.

Bara ler:D, tänk att när man erbjuder nedsatt vara bli anklagad för att sälja stöldgods.

Tur att vi kan visa upp kvitto från grossisten, man vet ju aldrig...
Kanske att polisen står utanför butiken en dag pga lågt pris.
Fniss...

Sv: Tokiga kunder

Fast det kan väl knappast gå under kategoring kund, människan köpte väl ingenting?

Snarare konkurrent i så fall.

(Men ja, det finns gott om tokiga kunder).

Det finns en viss typ av människor som på en hundradels sekund vet precis hur allt ligger till, utan bakgrundsfakta eller ens rykten så vet dom precis hur det är. Det kallas fördomsfulla. Snabba att dra slutsatser utan att ha hela bilden. Tur att man kan skratta åt dom i alla fall :D

Nej hon köpte inget, skickade bara det E-mailet.
Men utgick frå¨n att et var en köpare då varorna fanns utlagda på annons.
mvh El

Visst är folk bra roliga.....
Jag förstår inte hur en del orkar hålla på. Uppenbarligen så har dom väl inget eget liv. Eller, är det den svenska avundsjukan.
Själv är jag glad att det finns driver med billiga hästsaker. Hur skulle man annars ha råd...
Mvh Marie

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Risk för att det blir en lång historia. Jag köpte en fyraårig häst från tyskland förra året. Jättefin och vi funkar bra ihop, alla...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
15 923
Senast: SusieQ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17