*Gotlandsrusset*

Trådstartare
fick igår tillbaka provet och jag hade bara ett fel på 48 frågor :banana: NU får jag äntligen börja rida montelopp :bump:
onödig tråd, i know...men ville bara berätta :D

Sv: Tjohooo

Grattis:bump: , var provet svårt? Håller oxå på med min montelicens, har bara ridit 4 lopp än så jag har låååång väg kvar......

det var ganska knivigt, var väldigt mycket tänka frågor. Man fick tänka till ordentligt. svårt och svårt, tänker man logiskt och har läst på så är det väl inte så svårt dock fanns de många snarlika alternativ som gjorde att man blev osäker. Men nu när jag sett resultatet så var de la inte så svårt :angel: men när jag gick därifrån var jag säker på att jag misslyckats :p

jupp, verkligen :D är ju där min "framtid" ligger, de säger alla...dock är man som attraktivast när man inte har montelicens, nu när man väl fått den så verkar de dött. Fast de e inte så många som vet om de så. Men de e skitkul verkligen:) så nu är det hårdträning (kondis)

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
405
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
912
Senast: MML
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
562
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka