enjes

Trådstartare
Nu ska jag åka och rida en av Ninnis pappas hästar:bump: :banana:

Vilken galoppis var den sista ni red ?

Jag har inte tråkigt nej:angel:

Sv: tjoho

Bladluz skrev:
Nu ska jag åka och rida en av Ninnis pappas hästar:bump: :banana:

Vilken galoppis var den sista ni red ?

Jag har inte tråkigt nej:angel:

Vad roligt!! Gick det bra? Idag har jag ridit 2 ute på Angarn, Bullen hos Bexells och Fuel Injection hos McLaren och den damen gjorde väldigt många sånahär :bump:
:rofl:

Det gick jättebra, när vi skulle börja cantra brallade Misil, och då var ju Yoggi också tvungen att göra det:rofl::D
Men det var bara kul !
Men jag tappade mitt hjälmöverdrag i skogen:eek::(

Sista jag red var väl Ardbeg men det var ett tag sedan nu...

sist jag red var för 4 veckor sen på rivaldo hos oscarsson nere i skåne..
Fast nu kommer jag rida galoppör oftare han fick nämligen komma hem förhoppnigsvis ska han bli hopphäst.

:mad::mad: Det var ju det jag gjorde :eek: å sen skulle jag känna på hjälmen då var det borta.:mad::eek:

Bladluz skrev:
:mad::mad: Det var ju det jag gjorde :eek: å sen skulle jag känna på hjälmen då var det borta.:mad::eek:

Haha, kul att det gfick bra! Tror att du hittar dit hjälmöverdrag nästa gång... :) själv ghar jag genomligit en dötstråkig förekläsning. Kanske inte dålig egentliggen, men har ju ägnat de senaste halvåret åt precis vad hon pratade om så det blev lite långtråkigt... :crazy:

Det var nog [namn på häst].. fast det var i Augusti nån gång.. ;)

Senast ändrad av en moderator:

HAah aa det får vi hoppas, Carro skulle kolla efter det idag.
Vad tråkigt då:p Men nu fick du en genomgång iaf:D:angel:

NearlyBrainlessAmie skrev:
Det var nog [namn på häst].. fast det var i Augusti nån gång.. ;)

Det är väl den som står hos [namn på täbytränare]? Hur var han, fortfarande stel? Red honom (om det nu är samma häst) när jag var där, han var jättefin (förutom stelheten).

Träffade Carioca igår,, så söööt, synd att du inte fick köpa henne.
Min mammas kompis fick köpa henne av en uppfödare som bor i småland. Har inte hon varit i träning hos en som heter Annika Lundberg

Jag skulle inte köpa Carioca:S
Men hon var en första galoppören jag red:love:
hon har varit i träning hos en som heter Peter Lundberg, men sen sålde han henne till någon som heter Cherie.

Vem är du ?

Hon hade henne ett tag iallafall, men sen fick hon ju lungblödning igen.. så jag vet inte om hon har sålt henne nu, men hon köpte henne iallafall av Peter.

LottaL skrev:
Det är väl den som står hos [namn på tränare]? Hur var han, fortfarande stel? Red honom (om det nu är samma häst) när jag var där, han var jättefin (förutom stelheten).

jaa han är jättefin och jätteduktig på dressyr, flyttar jättebra för skänkeln, men stel precis som du säger.. men han skulle nog bli en jättefin ridhäst/dressyrhäst med lite arbete! :) när var du hos [namn på tränare]?

Liknande trådar

Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 106
Senast: cewe
·
  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
13 116
Senast: Bubbla
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 384
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka