Petronilla
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland är det bättre och vila för stress är inte heller bra.Hade tänkt träna idag men jag mår konstigt. Magen är inte ok. Har bara ätit frukost ännu.
Det har varit mycket nytt på jobbet. Vi har flyttat och jag har fått helt nya arbetsuppgifter.
Dåliga nyheter. Vågen visade på +2,0 kg. Tycker inte att jag överätit så illa men vågen säjer något annat.
Ja jag hoppas att det är vätska och inte fett.Om du tröst- och överäter samlar ju kroppen på sig en hel del vätska.
Ja jag hoppas att det är vätska och inte fett.
Nej jag har inte sökt hjälp.Man samlar inte på sig två kilo fett på några dagar. Så funkar det inte. Det är vätska som kommer av att du ätit för mycket/för fett.
Har du sökt någon hjälp för hur du ska hantera dina känslor på något annat sätt än att äta?
Nej jag har inte sökt hjälp.
Jag har inte tänkt på det som något som man söker hjälp för. Känsloätande trodde jag att många lider av.Av någon särskild anledning? Risken är ju annars att man är kvar i sitt mönster och kroppen utsätts för jojo-bantning.
Jag har inte tänkt på det som något som man söker hjälp för. Känsloätande trodde jag att många lider av.