Tjockisen i skogen

Gnist

Trådstartare
20070918032.jpg_Bella_1_mindre.jpg

20070918034.jpg_Bella_2_mindre.jpg

20070918035.jpg_Bella_3_mindre.jpg

Hon kom ju åter från delägaren i helgen, fortfarande rätt tjock så i har släppt henne några timmar varje dag så att hon ska få röra på sig och komma sig i lite bättre form innan hon flyttar till Orsa på torsdag.

Sv: Tjockisen i skogen

Tjusig! Har du rustat för varglarm i Expressen? ;)

:devil:

Kanske ska tipsa dem om att det immigrerar en ny varg in till området :angel: som iofs redan är det vargtätaste i landet :crazy:
Ur den aspekten är det rätt skönt att hon är vuxen och kommer att samjaga med en äldre hane med tidigare erfarenheter från vargmöten..

Det hade kanske varit större nyheter om ni bodde söderut! ;)

Skönt att hon är van. Hur gör ni med unghundar? *nyfiken*

:rofl:

För att jag skickar iväg henne på sök igen ju :p Det är ju ändock en jakthund ut i klospetsarna... Tjock eller inte :D

Senast ändrad:

Ingen gps, bara en vanlig pejl och för hennes del (och övriga jämtar) är det ju älg och björn som gäller.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
957
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 117
Senast: Milosari
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 570
Senast: Roheryn
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 093
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10