Tjock om magen

P

Piavik

:love: Med tolv dagar + eller - någon dag kvar ser magen ut så här
HPIM1985.jpg




Uppsvälld anka:rofl: :bump:
vilken dag brukar ni börja tempa? Vill inte bråka för mycket med henne då hon har det jobbigt ändå just nu.
Promenader blir det korta o första biten är hon som vanligt som en fläkt sedan går det bara långsammare o långsammare...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Tjock om magen

Jag började tempa morgon, middag och kväll 1½ vecka innan valpning och när man märker att tempen ligger lågt länge, så får man tempa oftare, så att man inte missar "droppet".

Vi förväntar oss ett gäng bilder på sötnosarna, när de tittat ut...Bara så att du vet det ;) :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
848
Senast: igbest
·
Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 215
Senast: Hermelin
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 918
Senast: Sesca
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
754
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp