Tjårven och Skrållan? (bilder)

Nera

Trådstartare
Är dessa två bebisar Tjårven och Skrållan? Har inte riktigt döpt de än men det är det bästa jag har kommit fram till hittils...

Inga bra bilder men de är de enda jag har på datorn är, tagna samma dag de kom hit för två veckor sen, mina bebisar! :love:

7141738.jpg

7141734.jpg

7141735.jpg

7141739.jpg

7141782.jpg

I så fall är Tjårven virvlen och Skrållan släta

Sv: Tjårven och Skrållan? (bilder)

Ja, varför inte? :) Men jag tycker även att Lillan och Nala är fina namn! Hihi, få inte beslutsångest nu bara. ;)

men jag vet inte riktigt om hon "är" en nala, visserligen är hon kanske ingen tjårven heller... usch hon är så svår.... :p

Söta! Håller på och betäcker "min" ena hona, så det kommer väl strax ungar här också :) .

ja visst är de.... :love:
stackarna vet ju inte vad de heter än bara... :angel:

De ser jättemysiga ut bägge två! :) . Men det skulle va roligt att se nån bild med lie bättre ljus och kvalite :angel:

+skogsflicka

Fler bilder kommer, har bara inte andra på datorn. Kameran har krånglat och ja det har varit konstigt, men mer bilder kommer så småningom, håll ut! :p

Är det Tjårven och Skrållan då?

Vad söta små marsvin! Namnen skulle nog passa dem perfekt!

Vilka sötingar! :love:

Jag tycker dom ska heta Tjorven och Skrållan, du har ju kommit på det och tyckte att det passade dom annars hade du ju inte tagit dom namnen! :D
Sen ska du inte bry dig om vad vi tycker, utan ta det som känns rätt!

nää. för vanligt :angel:

Celma och Cissi?
Zaga och Zara?
Zamba och Zandra?
Inez och Inger?
Frideborg och Frida?
Alexia och Alex?
Liza och Lizen?

:p

döp dem till vad hjärtat säger! :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 636
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 080
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 556
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama