Jaa! Grenen satt där den ska och inte i knävecken och dom gick att dra upp tillräckligt långt för att inte rulla ner!Åh, har du provat?
Fantastiskt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaa! Grenen satt där den ska och inte i knävecken och dom gick att dra upp tillräckligt långt för att inte rulla ner!Åh, har du provat?
Jaa! Grenen satt där den ska och inte i knävecken och dom gick att dra upp tillräckligt långt för att inte rulla ner!
Fantastiskt!
Ska snart göra säsongens första glögg - blåbärsglögg
Imorgon ska vi ha gäster, då ska jag servera en gulasch gjord i krokodilen. På dagen lunch ute, känner för en utflykt.
En croc-pot skulle jag troVad är en krokodil, ja som man kan laga mat i alltså?
Mjöl och fett känns som om det täcker in större delen av kostcirkeln. Det är bara socker som saknasIgår hämtpizza. Idag mac 'n cheese från en box. Mycket gott, men imorgon ska jag nog äta något som innehåller lite fler ingredienser än mjöl och fett.
Ikväll blir det hel röding i ugn med fina små potatisar till. Jag tänkte göra en basilikaaioli, ugnsbakade tomater och en sallad till. Efterrätt blir en bit choklad och Nivole.
Imorgon ska vi ha gäster, då ska jag servera en gulasch gjord i krokodilen. På dagen lunch ute, känner för en utflykt.
Men, @Anna - färska champinjoner? Hur mår du? Är allt ok?
Koka upp vatten och blåbär. Tog 0,5l vatten och samma blåbär på ett ungefär. Gör ett knyte av något tyg där du sätter kanelstång,hela nejlikor,glöggkrydda. Koka i 10 min,sila av. Koka upp igen och tillsätt socker efter smak. Jag lät min svalna med kryddpåsen i för bästa smak. Spetsade med vodka och serverade med russinHUR gör du den?
(Saknar Blossa 2008 och har massa blåbär i frysen)