Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen lunch idag helt i enlighet med tallriksmodellen: mandlar i choklad, saltlakrits, marsipanbröd och wasabinötter. Särskilt wasabin tror jag kommer göra under med min förkylning.
Den är lite som om alla holländare var konstant bakfulla.Ack, den holländska matkulturen.
Det är ett pågående projekt och jag har inte blivit glassmästare ännu. Tyvärr är det som med många andra veganska recept - folk lägger upp allt möjligt skit på internet utan att veta vad de pratar om. Så var skeptisk till (svenska) veganglassrecept i fall du googlar runt.@Trani Hur får du till vegan glass?
Jag är ju inte vegan, men väl laktosintolerant, så lite bra recept är av intresse.
Åååååå Har du varit på Gotland? Eller de kanske är klara i Skåne också?frysen nu är full av ramslök
Jag har EN ramslök i min balkonglåda Den verkar trivas väldigt bra där!
Åååååå Har du varit på Gotland? Eller de kanske är klara i Skåne också?
Här handlar det också mycket om ramslök just nu. Den är ju så himla god nu i början och växer i mängder där jag och hunden brukar morgonpromenixa.Kommer till jobbet och börjar prata ramslök med min kollega (som förövrigt är samma person som förser stadsbon VLMF med plommon, äpple och zu
Kommer till jobbet och börjar prata ramslök med min kollega (som förövrigt är samma person som förser stadsbon VLMF med plommon, äpple och zucchini från den egna odlingen under säsong) och nu har jag blivit lovad en påse ramslök! Hens trädgård rymmer verkligen allt..
cchini från den egna odlingen under säsong) och nu har jag blivit lovad en påse ramslök! Hens trädgård rymmer verkligen allt..