Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kris och panik i familjen.
Det är skit. Min älskade "plastdotter" blir slagen av sin sambo. Hon rymde till oss förra natten. De har en liten son.Hoppas det inte är allvarligt.
Det är skit. Min älskade "plastdotter" blir slagen av sin sambo. Hon rymde till oss förra natten. De har en liten son.
Ja, vi jobbar på det. Hon är tills vidare helt inne på separation, men orkar ju bara planera högst en kvart i taget. Vi mobiliserar alla resurser för att lösa bostadsfrågan osv.Vad fan! Hoppas hon har förmågan att ta del av er styrka för att komma ifrån sambon.
Tack!Men herregud! Hoppas det löser sig så fort och bra det kan.
Vilken tur att ni finns där, sämre stöd kan man nog ha.
@Stalone @athena-arabians
Tack! Det är galet jobbigt! Hon är inte misshandlad bortom vett och sans, men det är utan tvekan mer än hon kan leva med. Jag är orolig för allting. För att han slår henne på riktigt allvar när/om han fattar att hon vill lämna honom. För att hon trots allt inte lämnar honom. För allting. Just nu är han bortrest ett par dagar, planerat sen länge, men jag är orolig för vad som händer när han kommer hem.
Tusen tack!Alla mina sympatier till er, jag vet att du är det bästa stöd hon kan få!