Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag är det torsdag och då äter man ärtsoppa och pannkakor! Så najs att en gång i veckan alltid veta vad man äter. Borde egentligen ha dedikerade rätter varje dag, åtminstone typ veg/fisk/kyckling/soppa eller något sånt.
Idag är det torsdag och då äter man ärtsoppa och pannkakor! Så najs att en gång i veckan alltid veta vad man äter. Borde egentligen ha dedikerade rätter varje dag, åtminstone typ veg/fisk/kyckling/soppa eller något sånt.
Det låter perfekt.Är det inte ganska vanligt med vegomåndag, fisk på tisdagar och söndagsstek? Och så de obligatoriska tacosen på fredag
Då har du nästan hela veckan kirrad får jag föreslå korvonsdag och sopplördag om du behöver ytterligare uppstyrt
Haha jag är också ombytlig men man kan ju göra OLIKA fiskrecept. Tycker det är jobbigt att behöva uppfinna hjulet varje vecka lite grann. Men torsdagarna är fina.Det är typ min värsta mardröm!
/ombytlig deluxe
Åh gud vad gott, det är typ det godaste jag vet! Har inte vågat testa att göra egna ännu men om det gjordes med bra resultat skulle jag definitivt bli beroende..!Igår hade vi steamad bao bun med pulled pork, koriander, gurka, morot och hoisin sås. Glömde siracha majonnäs, chili och vårlök, måste ha det nästa gång. Första gången jag lagade men verkade gå hem, mini slukade iaf sin pulled pork med hoisin sås
Åh gud vad gott, det är typ det godaste jag vet! Har inte vågat testa att göra egna ännu men om det gjordes med bra resultat skulle jag definitivt bli beroende..!
Det är verkligen livets mat! Tror jag bara ätit med stekt fläsksida eller liknande, ganska stark röd sås (är det hoisin?), färsk gurka och lite koriander. Mmm måste nog besöka frysdisken i någon välsorterad butik ser jag.Jag gjorde det egentligen löjligt enkelt för mig själv. Bao buns bullarna köptes färdiga, var skeptisk men dom var mkt goda. Bara å steama 5 min, direkt från frysen sen hade jag en typ "färdig" pulled pork som redan är tillagad i påse med sky som man värmer upp. Den rev jag över ingefära på, rätt mkt innan den åkte in i ugnen, nästa gång ska jag nog hitta en 5 spice blandning och hälla på med. Vi brukar ha den pulled porken som taco kött så var skeptisk där med, men det blev riktigt gott med hoisin sås. Saknade bara lite hetta, därav siracha och chili behovet ^^ Bao buns e så gott