Är det sallads-lobbyn som vill infiltrera och störta Sallads-regimen?Nu förstår jag inte, det där är inte Sallad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det sallads-lobbyn som vill infiltrera och störta Sallads-regimen?Nu förstår jag inte, det där är inte Sallad?
Gör det som står i receptet men med vegansk majonäs? Alltså majonäs och chili är typ bästa kombinationen ever![]()
Hear! Hear!Gör det som står i receptet men med vegansk majonäs? Alltså majonäs och chili är typ bästa kombinationen ever![]()
Det verkar inte bättre.Är det sallads-lobbyn som vill infiltrera och störta Sallads-regimen?
Utan vattenmelon vore man DÖD den här sommaren!I galen hetta och skyhög luftfuktighet:
Ohyggliga mängder citron- och ingefärsvatten
Röd curry med tofu till lunch och sen fri tillgång på salta små kex och vattenmelon resten av dagen.
Du är modig du som ens vågar provbitaÄr så glad att det finns bra veganmajo som smakar typ exakt som vanlig?! Och aioli! Provbet den svarta chilin nyss, först en gång som inte smakade så mycket, sen tog jag en liten tugga. Skulle säga att den ligger strax under den vita i styrka.![]()
Sannerligen, men jag har fått ovanligt många dåliga den här sommaren. Måste ha legat av mig!Utan vattenmelon vore man DÖD den här sommaren!
Du är modig du som ens vågar provbita![]()
Borde inte prosecco finnas på box?
Jag lämnar urvalet åt partner. Hen växte upp i Madrid och brukade snatta pengar av sin mamma för att köpa vattenmelon.Sannerligen, men jag har fått ovanligt många dåliga den här sommaren. Måste ha legat av mig!
Och Aperol!Borde inte prosecco finnas på box?
Och Aperol!
Passar riktigt bra till vattenmelon!Aperol är typ livets vatten denna sommar
Det är någon typ av störning hos mig, kan inte låta bli! Om jag t ex pytsat i en sked senap eller sambal eller tomatpure eller så i maten, jag stoppar alltid skeden i munnen efteråt! Ofelbart! Samma när jag hackar vitlök... Men igår såg min sambo faktiskt ovanligt oroad ut!![]()
Borde inte prosecco finnas på box?
Det gör inte jag heller, bara ingredienserna var för sig!Jag har samma- men tvärt om. Jag provsmakar ALDRIG mat. Är jag hysteriskt orolig så tvingar jag partnern/middagssällskapet. Annars chansar jag hellre än provsmakar, har nån hangup på det där.
Fisk, kyckling och lamm känns spontant som ”typiska” grejer där salsa verde äts som tillbehör.
Annars tänker jag att typ pasta, halloumi/fetaost/mozzarella och stekta grönsaker skulle kunna passa bra med salsan
Eller om en kan vända ner potatis, oliver och annat i salsan så det blir typ som potatissallad?