Tittar in i ditt kök, del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag misstänker att @Hyacinth är mer än bara LITE salongs på den glada champagnen. :D
Ändå rimligt.

Själv har jag ätit räkmacka på café, förfestat på rom-, lime- och hallondrink, plommonvin, och popcorn, och varit på sittning med gazpacho, kyckling med potatisgratäng och rödvinssås följt av pannacotta, kaffe och Baileys. Inte helt fel att vara student och gå på sommarlov. :love::banana:

Jag misstänker att @Hyacinth är mer än bara LITE salongs på den glada champagnen. :D
Ändå rimligt.

Själv har jag ätit räkmacka på café, förfestat på rom-, lime- och hallondrink, plommonvin, och popcorn, och varit på sittning med gazpacho, kyckling med potatisgratäng och rödvinssås följt av pannacotta, kaffe och Baileys. Inte helt fel att vara student och gå på sommarlov. :love::banana:
Men Baileys!? Kom igen! Mina studenter gick ut och drack ÖL sedan jag rundat av dagens duvning med att ingen av deras uppsatser oroar mig. Betyg meddelas nästa vecka.

Sötnosarna!

Nu ost och vin och sparrissallad framför Handmaid's Tale.

Grillat och haft likörprovning med några kompisar. Jag bör mao inte köra bil på ett tag.

33888561_457020394726328_2195085693959536640_n.jpg

Det blev faktiskt vansinnigt gott, benfri kotlettrad med min variant av Memphis Dust.

Ändå rimligt.

Amen du rå:D

Frackväst, kära kamrat!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
30 31 32
Svar
639
· Visningar
28 659
  • Låst
Kropp & Själ Dagens middag: Surdegsbaguette, rökta räkor och kalixlöjrom :d👌 Edit: Jag tror jag fick numreringen rätt, annars får en moderator ändra :)
Svar
1
· Visningar
353
Senast: Mineur
·
Övr. Hund Hejsan hej! Nu börjar jag bli trött och orolig på alla lösa hundar som helt plötsligt finns här. Jag är en sådan person som absolut...
Svar
4
· Visningar
1 024
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hemma igen, utan Focus.. torsdag, april 20, 2006 Pjuh! Imorse hade Focus fortfarande feber. 39.6 och var allmänt slö och hängig. Vi...
Svar
17
· Visningar
1 518
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama