Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men Baileys!? Kom igen! Mina studenter gick ut och drack ÖL sedan jag rundat av dagens duvning med att ingen av deras uppsatser oroar mig. Betyg meddelas nästa vecka.Jag misstänker att @Hyacinth är mer än bara LITE salongs på den glada champagnen.
Ändå rimligt.
Själv har jag ätit räkmacka på café, förfestat på rom-, lime- och hallondrink, plommonvin, och popcorn, och varit på sittning med gazpacho, kyckling med potatisgratäng och rödvinssås följt av pannacotta, kaffe och Baileys. Inte helt fel att vara student och gå på sommarlov.
Grillat och haft likörprovning med några kompisar. Jag bör mao inte köra bil på ett tag.
Det blev faktiskt vansinnigt gott, benfri kotlettrad med min variant av Memphis Dust.
Jag misstänker att @Hyacinth är mer än bara LITE salongs på den glada champagnen.
Ändå rimligt.
Själv har jag ätit räkmacka på café, förfestat på rom-, lime- och hallondrink, plommonvin, och popcorn, och varit på sittning med gazpacho, kyckling med potatisgratäng och rödvinssås följt av pannacotta, kaffe och Baileys. Inte helt fel att vara student och gå på sommarlov.
Grillad ryggbiff (från grannens kravmärkta, betande, lösdriftslevande och långsamt växande ungdjur) med ugnsrostad och örtkryddad färskpotatis och tomater från grannbyns växthus.
Och likörer som måltidsdryck?Grillat och haft likörprovning med några kompisar. Jag bör mao inte köra bil på ett tag.
Det blev faktiskt vansinnigt gott, benfri kotlettrad med min variant av Memphis Dust.
Och likörer som måltidsdryck?
Labsprit?Nej, jag drack rosé och gästerna öl samt cider. Alla fick välja sin egen dryck till maten Sedan ballade det ur a la studenter dryckesmässigt till efterrätten (som var glass).
Labsprit?
Informell labsprit.Nej. Jag bor på vischan i Dalarna