Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lunch: grillade grönsaker och stekt cikoria. Jag har helt snöat in på cikoria! Underbart gott! Pasta med skaldjur och bläckfisk. Vitt vin. Dubbel espresso.
Jag lovar att ta tag i det edwardianska temat och äta kött till middag.
Såsen är helt klart ett problemområde i det italienska köket. Jag undrar hur Edward gör när han är i Italien.
Jag hoppas på Saltimbocca ala Romana, eller hur det nu stavas.Carbonara utan carb?
Lunch: grillade grönsaker och stekt cikoria. Jag har helt snöat in på cikoria! Underbart gott! Pasta med skaldjur och bläckfisk. Vitt vin. Dubbel espresso.
Jag lovar att ta tag i det edwardianska temat och äta kött till middag.
Såsen är helt klart ett problemområde i det italienska köket. Jag undrar hur Edward gör när han är i Italien.
Vi ska äta calamares till middag, med så mycket aioli vi bara förmår.
För att @Petruska inte ska känna sig utanför så kanske Italienskt tema?Land?
Råvara?
Kock?
För att @Petruska inte ska känna sig utanför så kanske Italienskt tema?
Annars tänker jag att matlagning med ordet eklektisk som tema skulle kunna vara intressant?
Jag bara gillar ordetEklektisk? Haru käkat flugsvamp eller hur tänker du? (Eventuellt läste jag först elektrisk och såg framför mig ett nytt sätt att ha ihjäl ostron på tills jag kom på att ostron är en grönsak.)
Jag bara gillar ordet
Annars tycker jag om ordet färgstark/färgglad i samband med mat, känns också som det kan bli ett roligt tema
Haha ja, det är ju lika bra att SPÄKPLUMPEN kommer in i den finaste tradition Sverige har att erbjuda - fredagsmystacosSom småBARNSMOR blir det tacos. Men jag är på!
Haha ja, det är ju lika bra att SPÄKPLUMPEN kommer in i den finaste tradition Sverige har att erbjuda - fredagsmystacos
Hahaha färgglad och eklektiskt nedkokat till TACOS!In deed. Skålar med hackad paprika åt folket!
Tacos-tema alltså?
Hahaha färgglad och eklektiskt nedkokat till TACOS!