Tittar in i ditt kök, del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om inte en STYJKEKJAAAAMIZZZZ hjälper så vet jag inte vad som gör det :(
En Valliskram kanske..
biteme_bigarmhug.gif

Nu ni. Grytan blev jättegod!

Nu jävlar ska jag gnälla över livet.

Åt 0,5 dl ris, lika mycket böngryta. 4 minuter senare kaskadkräks jag så jag håller på kissa på mig.
Jag är SÅ JÄVLA LESS. Jag vill äta mat. Jag vill kunna gå på middag utan att ta med skorpor. Jag DRÖMMER på riktigt om att äta mat.
Jag får liksom inte behålla något annat än skorpor och Cola Light om jag har tur. Jag hatar Cola Light. Jag säger upp mig. 21:a feb tas beslut om snittdatum, jag hoppas på snarast möjligt. Jag ska äta mögelost och bröd och sushi och semlor så jag inte kan röra mig. Sådetså:rage:

Fy fan :cry:

Jag är dock enormt tacksam för att andra upprätthåller nativiteten så jag slipper (plus pga kan inte då) så kudos (och givetvis styrkekjamizzar) till dig :love:

Edit: Jag vet inte vad kutymen säger när det gäller antalet "z" i kjamizzar så jag drog till med två. Någonstans vill jag hålla mig inom det nästan korrekta, det skrivna språket är tillräckligt manglat som det är. Dessutom är jag lätt salongsberusad så jag blir yr av fler "z" än så på rad.

Fy fan :cry:

Jag är dock enormt tacksam för att andra upprätthåller nativiteten så jag slipper (plus pga kan inte då) så kudos (och givetvis styrkekjamizzar) till dig :love:

Edit: Jag vet inte vad kutymen säger när det gäller antalet "z" i kjamizzar så jag drog till med två. Någonstans vill jag hålla mig inom det nästan korrekta, det skrivna språket är tillräckligt manglat som det är. Dessutom är jag lätt salongsberusad så jag blir yr av fler "z" än så på rad.
Intressant! Jag funderade på antalet z när jag skrev "Vallizkjamiz" högre upp i tråden. Jag kom fram till att två z, som i "kjamizz" borde uttalas som i "pizza" och alltså är fel.

Nä, @Hyacinth, det är ju för jävligt. Kjamizzar från mig med!

Min lax blev en enkel men trevlig måltid. Jag bredde pesto på den, sprungen ur min dyre faders odlingar, och mosade lite fetaost och la på. In i ugnen i en kvart. Grönsallad med vit balsamico. Yoghurtsås med sriracha och lite stenbitsrom. Gott alltså.

Igår köpte jag Menmen dumplings, som @athena_arabians brukar sukta efter. Det fanns vegana och med kyckling. Eftersom jag har issues med kycklingindustrin tog jag vegana. Tänker äta dem med edamamebönor till lunch.

Hrumpf! Är det ni söderöver som norpat åt er alla från Menmen?! :mad:

Seriöst, jag måste ta ett snack med butikerna här för ICAs är verkligen inte lika goda. De vegetariska från Menmen är väldigt goda, jag har fått mer än en Bukefalist att äta dem ;) :D

Hrumpf! Är det ni söderöver som norpat åt er alla från Menmen?! :mad:

Seriöst, jag måste ta ett snack med butikerna här för ICAs är verkligen inte lika goda. De vegetariska från Menmen är väldigt goda, jag har fått mer än en Bukefalist att äta dem ;) :D
Jag handlar på Hemköp, inte Ica, vanligtvis. (Det är inget aktivt val, utan de två närmaste butikerna råkar vara Hemköp, bara.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka