STYRKEKJAMIZZJag ville bara gosa in mig lite extra mycket i offerkoftan! Den är så varm och mysig och jag fryser så idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
STYRKEKJAMIZZJag ville bara gosa in mig lite extra mycket i offerkoftan! Den är så varm och mysig och jag fryser så idag
Du är SÅ KREATIV!Grönkålscarbonara med nedklippta färska lasagneplattor(tomt skafferi).
Kreativ är mitt mellannamn och nej då, jag är inte mer pank än vanligt, men lite lat och så är det en jäkla(underbar) snöstorm ute.Du är SÅ KREATIV!
(Är du pank?)
Ok. Jag vet ju inte hur du har det, men om du hade saknat matpengar för att du är sjukskriven (vilket jag inte har koll på om du är) så finns det risk att jag hade velat lägga mig i.Kreativ är mitt mellannamn och nej då, jag är inte mer pank än vanligt, men lite lat och så är det en jäkla(underbar) snöstorm ute.
Hörrudu, du är en pärla, men något sådant behövs verkligen inte. Jag har inte fett med pengar, men tur tidigare i livet(jag har hunnit jobba rätt mycket innan jag blev sjuk och kunnat ordna något så vuxet som en buffert) och förmåga att leva rätt snålt när det kniper gör att kon sällan står på isen, so to speak. Dessutom är jag begåvad med mycket fina vänner som mer än gärna göder mig om jag låter dem.Ok. Jag vet ju inte hur du har det, men om du hade saknat matpengar för att du är sjukskriven (vilket jag inte har koll på om du är) så finns det risk att jag hade velat lägga mig i.
Ok. Jag vet ju inte hur du har det, men om du hade saknat matpengar för att du är sjukskriven (vilket jag inte har koll på om du är) så finns det risk att jag hade velat lägga mig i.
Hörrudu, du är en pärla, men något sådant behövs verkligen inte. Jag har inte fett med pengar, men tur tidigare i livet(jag har hunnit jobba rätt mycket innan jag blev sjuk och kunnat ordna något så vuxet som en buffert) och förmåga att leva rätt snålt när det kniper gör att kon sällan står på isen, so to speak. Dessutom är jag begåvad med mycket fina vänner som mer än gärna göder mig om jag låter dem.
Då är jag lugn. Men lägg det på minnet.Hörrudu, du är en pärla, men något sådant behövs verkligen inte. Jag har inte fett med pengar, men tur tidigare i livet(jag har hunnit jobba rätt mycket innan jag blev sjuk och kunnat ordna något så vuxet som en buffert) och förmåga att leva rätt snålt när det kniper gör att kon sällan står på isen, so to speak. Dessutom är jag begåvad med mycket fina vänner som mer än gärna göder mig om jag låter dem.
Trasten äter. Snarare för mycket än för lite.Dito. Trasten måste äta.
Trasten äter. Snarare för mycket än för lite.
Pasta med trösterik sås på spenat, ädelost och svamp. Barnsligt gott. Värmande och lugnande.
Färdigmiddag igår pga slö, dvs ICAs dumplings. Fortfarande deprimerad över att det inte går att uppbringa Menmens dumplings, de är mycket godare.
Idag kommer min bättre hälft så det blir... räkor med plock! Jag funderar på att göra lite het saffranssoppa för att värma oss, det är verkligen råkallt här om än inte så kallt enligt termometern.
Kan du ge receptet på soppan igen?