Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt.Ost är meningen med livet, jämte vin och choklad. Typ
Herregud. Anländer till håla där jag ska jobba i morgon. Tre matställen. Sunkig pizzeria 1, sunkig pizzeria 2 och sunkig kinakrog. Blev sväng in på ica mitt emot lilla hotellet i stället. Potatissallad, rostbiff, prinskorvar och körsbärstomater. Plus en rejäl påse smågodis. Nu mår jag precis som jag förtjänar. Dvs, inte bra. Försöker trösta mig med att jag skulle ha mått ännu sämre efter ett besök på sunkställe 1, 2 eller 3. Det hjälper inte så värst.
Låter som typ Axvall
Åkte buss genom otaliga hålor i tonåren mellan hemmet och skolan, en käck resa på 7-8 mil (ville gå speciallinje).
Mår illa. Ska ta en macka till.
Jag räknade med att du är liberal nog och tillräckligt förtjust i mat för att tillåta barnen att enbart äta smulorna av smulpajen. (Min son brukade föreslå paj utan bär, med vaniljsås.)Och jag är klippt slut. Ligger redan i sängen, det tar på krafterna att ha två BARN på besök. Minstingen var visst 2,5 år så mindes lite fel på åldern där. Mjölken gick åt! Två glas var. Vaniljsåsen gick knappt åt. Smulorna ovanpå blåbären gick åt. Och lasagnen blev jättegod. De hade med en flaska vin och hembakt surdegsbröd som vi skivade upp också, supergott. Minstingen var mest förtjust i sugar snapsen, pillade upp varje skida och åt ärtorna en och en
Åh, sunkig kinamat som är så gott ibland! Mjöl, fett och glutamat. Ingen kines skulle fatta att den maten ska vara kinesisk, men åh!Herregud. Anländer till håla där jag ska jobba i morgon. Tre matställen. Sunkig pizzeria 1, sunkig pizzeria 2 och sunkig kinakrog. Blev sväng in på ica mitt emot lilla hotellet i stället. Potatissallad, rostbiff, prinskorvar och körsbärstomater. Plus en rejäl påse smågodis. Nu mår jag precis som jag förtjänar. Dvs, inte bra. Försöker trösta mig med att jag skulle ha mått ännu sämre efter ett besök på sunkställe 1, 2 eller 3. Det hjälper inte så värst.
Just det här är Götene. Mår också illa. Ska INTE ta en macka till.
Jag räknade med att du är liberal nog och tillräckligt förtjust i mat för att tillåta barnen att enbart äta smulorna av smulpajen. (Min son brukade föreslå paj utan bär, med vaniljsås.)
"meja smujol! TACK!"
Åh, sunkig kinamat som är så gott ibland! Mjöl, fett och glutamat. Ingen kines skulle fatta att den maten ska vara kinesisk, men åh!