Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Znoodels (namnet alltså!!), dvs tunt hyvlad (för jag hade ingen grönsakssvarv - äger folk det?!) zucchini som fått en dusch av kokande vatten istället för pasta, med fetaost, oliver, soltorkade tomater, körsbärstomater och blad. En dressing med citron (skal och saft), mynta och olivolja samt "toskanskt" (säger receptbilden) bröd (nybakat och gjort på surdeg) till. Borde druckit surt vitt vin till, det hade nog gjort sig bra istället blev det flädersaft för mig och öl för sambon, inte klockren kombination
Gud, du är så vuxen @KillaloeZnoodels (namnet alltså!!), dvs tunt hyvlad (för jag hade ingen grönsakssvarv - äger folk det?!) zucchini som fått en dusch av kokande vatten istället för pasta, med fetaost, oliver, soltorkade tomater, körsbärstomater och blad. En dressing med citron (skal och saft), mynta och olivolja samt "toskanskt" (säger receptbilden) bröd (nybakat och gjort på surdeg) till. Borde druckit surt vitt vin till, det hade nog gjort sig bra istället blev det flädersaft för mig och öl för sambon, inte klockren kombination
Haha det är också ett sätt att se det fast jag tänker mig att jag har ett tag kvar tills jag är riktigt vuxen, eftersom jag saknar grönsakssvarvGud, du är så vuxen @Killaloe
Jag har också mandolin som jag älskar men det blir ju inte sådär snitsiga krullade snören av en mandolin? Gör jag fel?! Går det att svarva snygga grönsaker även med mandolin?!Nej, har istället en mandolin jag älskar innerligt med skräckblandad förtjusning.
Kul @hagel ! Plus för att det blir ganska många portioner
Det sista visar bara hur vuxen du är, jag vet inte ens vad en grönsakssvarv är .Haha det är också ett sätt att se det fast jag tänker mig att jag har ett tag kvar tills jag är riktigt vuxen, eftersom jag saknar grönsakssvarv
Jag har också mandolin som jag älskar men det blir ju inte sådär snitsiga krullade snören av en mandolin? Gör jag fel?! Går det att svarva snygga grönsaker även med mandolin?!
Nähä?! Du måste berätta hur twistern är! Jag inser själv att jag aldrig skulle använda en svarv/twister tillräckligt för att kunna motivera ett sådant inköp men jag försöker ändå liksom intala mig hur många gånger jag kommer vilja göra spiralformade grönsaker OM jag köper en sådan!Nä, men det finns gränser för hur nördiga redskap jag har plats för
Det får bli stavar och skivor istället. Men har en veggietwister på väg
Nähä?! Du måste berätta hur twistern är! Jag inser själv att jag aldrig skulle använda en svarv/twister tillräckligt för att kunna motivera ett sådant inköp men jag försöker ändå liksom intala mig hur många gånger jag kommer vilja göra spiralformade grönsaker OM jag köper en sådan!
Jag skulle just fråga vad en grönsakssvarv är.Det sista visar bara hur vuxen du är, jag vet inte ens vad en grönsakssvarv är .
// smyger ut igen
Nähä?! Du måste berätta hur twistern är! Jag inser själv att jag aldrig skulle använda en svarv/twister tillräckligt för att kunna motivera ett sådant inköp men jag försöker ändå liksom intala mig hur många gånger jag kommer vilja göra spiralformade grönsaker OM jag köper en sådan!
Men vad är det då?Jag trodde alla visste vad en grönsakssvarv var för något?! (även om jag inte tror tag någon har en!) Kan jag skylla på brister i den svenska skolan när ni uppvisar sådana kunskapsluckor?! @Petruska @niphredil
EBay alltså?! Om du tröttnar på spiralformade grönsaker, hur någon nu kan göra det , kan du alltid sälja den vidare till migJag har en på väg hem i detta nu. Köpt på Ebay för pinsamt lite pengar. Återstår att se hur den är.
samt verkar ofta vara stora och oformliga och komma med ett fäste så det går att sätta fast svarven i bordet Helt enkelt en helt meningslös uppfinning egentligen
- Strimlar, skivar, gör spiraler av alla tänkbara grönsaker.