åhHave I told you lately that I love you?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
åhHave I told you lately that I love you?
Jag hade lätt offrat hälften av potatisen för ett glas vin. (Jag bantar också, låtsas jag. Bantningen består i att jag avstår från croissanter och öl.)
Imorgon vill jag ha god mat!
Och till skillnad från @Hyacinth s tråkiga påsdagar, så är mina tråkiga matdagar snarare mer kaloririka än de bra matdagarna.Jag med! Av hela mitt hjärta(av hela min mage!). Sååå tråkigt med dåliga matdagar.
It's a vin-vin sitjuajtjion.
Läste påskdagar först och visst, kopplingen till fasta och långfredag känns inte så långsöktOch till skillnad från @Hyacinth s tråkiga påsdagar, så är mina tråkiga matdagar snarare mer kaloririka än de bra matdagarna.
Läste påskdagar först och visst, kopplingen till fasta och långfredag känns inte så långsökt
Idag har jag konsumerat ett av veckans tre glas vin. Dagen har varit minst sagt usel (både mitt betalkort och mitt träningskort är spårlöst försvunna - sannolikt har de hamnat i återvinningen), så direkt när jag kom hem så hällde jag upp ett stort glas vin. Välbehövligt! Till det åt jag rostade potatisar, lövbiff, sallad med pumpakärnor och en kvargröra med chili och vitlök.
Alltså ursäkta mig, men jag har uppfattat din sambo som helt normalkompetent när det gäller sådant som hemmets skötsel. Tyckte hen att badrumsskåpet var en lämpligt plats för tränings- och betalkort?!Mitt betalkort och träningskort är nu återfunnet. I badrumsskåpet. 30 sekunder efter att jag hade spärrat kortet. Min sambo hade visst råkat lägga dem där när han städade igår. Jag är inte glad. Jag behöver mer vin!
Alltså ursäkta mig, men jag har uppfattat din sambo som helt normalkompetent när det gäller sådant som hemmets skötsel. Tyckte hen att badrumsskåpet var en lämpligt plats för tränings- och betalkort?!
Lite charmigt på sitt udda vis, måste jag säga!Även den bäste kan göra misstag, men just nu framstår det som en gåta varför han hade placerat dem där. Det är svårt att av misstag lyfta upp två plastkort, bära dem till badrummat och placera dem bredvid tandborstarna.
Mitt betalkort och träningskort är nu återfunnet. I badrumsskåpet. 30 sekunder efter att jag hade spärrat kortet. Min sambo hade visst råkat lägga dem där när han städade igår. Jag är inte glad. Jag behöver mer vin!
Dumpa!