Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu går mitt kylskåp nästan inte att stänga, är fullproppat med scandinaviska Tapas-varianter till morgondagens 17 mai party. Återstår att röka räkor i morgon och hoppas på det bästa.
Med benäget ide-bistånd av @Hyacinth , @Petruska och @athena_arabians ser menyn ut som följer:
Inlagda strömmingsflundror, vitlökssill, gubbröra, gravad och rökt lax, blandade chakuterier (salami, lufttorkad skinka, ankpate med cumberlandssås, dillstuvad färskpotatis, brännvinsost, tryfflost och brie, surdegs- och knäckebröd (Siljans).
Äggröra och sallad gör jag i morgon, gästerna kommer 16 så jag har en del tid i morgon fm.
Passande drycker är inhandlade..
Kvarbliven kyckling med sallad på avokado, mangold, salladslök, sparris, gurka och pumpakärnor till lunch. Två äpplen till efterrätt.
Till middag blir det ugnsbakad lax med krydd- och örttäcke, ugnsbakad potatis och sparris. Jag hade gärna tagit ett glas vin till, men jag bantar!
Du med? Välkommen i vår sorgliga klubb
Vin och smärtstillande, denna ultimata kombination Borde stå i beskrivningen på Systembolaget "passar till får, nöt och alvedon" "lättdrucket mingelvin med inslag av mineral, melon och krusbär. Passar lika bra före maten som till havskräftor och Ipren"SKICKA HIT VINET!
Du är bäst!Vin och smärtstillande, denna ultimata kombination Borde stå i beskrivningen på Systembolaget "passar till får, nöt och alvedon" "lättdrucket mingelvin med inslag av mineral, melon och krusbär. Passar lika bra före maten som till havskräftor och Ipren"
Jag hade lätt offrat hälften av potatisen för ett glas vin. (Jag bantar också, låtsas jag. Bantningen består i att jag avstår från croissanter och öl.)Kvarbliven kyckling med sallad på avokado, mangold, salladslök, sparris, gurka och pumpakärnor till lunch. Två äpplen till efterrätt.
Till middag blir det ugnsbakad lax med krydd- och örttäcke, ugnsbakad potatis och sparris. Jag hade gärna tagit ett glas vin till, men jag bantar!
It's a win-win sitjuatjion som vi säger här hemmaDu är bäst!
Vinet i sig har dessutom dövande effekter...
Have I told you lately that I love you?Vin och smärtstillande, denna ultimata kombination Borde stå i beskrivningen på Systembolaget "passar till får, nöt och alvedon" "lättdrucket mingelvin med inslag av mineral, melon och krusbär. Passar lika bra före maten som till havskräftor och Ipren"
It's a vin-vin sitjuajtjion.It's a win-win sitjuatjion som vi säger här hemma